Prima ervaring duidelijk en gemakkelijk

Betrouwbaar en vlotte levering

nee

Alles word keurig afgehandeld

Jennifer gerritsen

Ik heb altijd supers goede ervaring supper snel en altijd iTS leuk bij als cadeau

V. Koshel

Nouba lipstick bestellen

Jan de Klein

Zeer goed bedrijf. Ruimhartig met ruilen etc.

Andere bezorgbedrijf nemen

A.

De producten werden razendsnel geleverd. Ik werd door Bransus goed op de hoogte gehouden en alle informatie was duidelijk en werd ook nageleefd.

Geen.

Mijn ervaring is positief betreffende het product, jammer dat het niet geruild kan worden, had de verkeerde kleur besteld helaas.

De levering geschiedt alleen op werkdagen. Nu had ik de pech dat het bestelde op donderdag, vrijdag werd geleverd bij de pakketdienst, waardoor ik maandag pas de levering kon verwachten. Kon niet... De levering geschiedt alleen op werkdagen. Nu had ik de pech dat het bestelde op donderdag, vrijdag werd geleverd bij de pakketdienst, waardoor ik maandag pas de levering kon verwachten. Kon niet thuis zijn tijdens de aflevering, waarna het naar een aflevering werd gebracht, en ik mij in alle bochten moest wringen om het pakket alsnog op maandag in mijn bezit had, anders had ik het pas op donderdag kunnen halen. Pakketdienst bezorgd niet op zaterdag. Dat was jammer, maar het pakket was prima verzorgd.

Mirjam de gooijer

Goede make up producten voor een mooie prijs