Hilde dankers particulier

Hallo
Hallo
Er is een parfumerie in de Heisstraat in helmond de winkel heet madame en daar haal ik altijd de lippenstift nr 21 maar helaas is de lippenstift uit de roulatie jammer en zodoende heb ik hem bij jullie besteld en ben er erg blij mee
Hartelijk. Dank hiervoor
Vriendelijke groet Hilde

Nou het zou zo door de brievenbus gaan het was een heel pakketje en dat zou niet hoeven van mij het kan veeeeel kleiner verpakt worden maar dat is uiteindelijk voor jullie

Ja naar de 1 ste vraag

Diana

Zeer goede webshop

Snelle verzending

De site mag wel ietsje beter. De lipgloss die ik zocht vond ik wat moeilijk. Moest de zoeker gebruiken en stond niet specifiek bij de producten

Snel geleverd .

Prima geregeld. Heel tevreden.

Snelle service

Prima geregeld geen klachten.

Snelle levering.

Daisy

Heel goed! Hebben me heel goed geholpen met de zoektocht naar de primer.

Klantenservice

Verzenden via PostNL ?? Nu was het pakketje er na 3 dagen

E macauley

Good product & v fast service.

van der Heide

De ervaring van mijn zijde was positief zeker gelet op het contact nadat bleek dat het product niet op de juiste wijze werd afgeleverd.

Na telefonisch contact met de klacht dat het product niet was afgeleverd volgens de mailing van DPD.
Toch het product wel is waar wat later mogen ontvangen.

Stop met DPD als pakketbezorger want de mailing van hun zijde over aflevering is een grote farce.

Uitstekend

Prima te bereiken