Janny van Bekkum

Vandaag mijn product ontvangen. Nergens meer te krijgen in de winkels, maar bij jullie wel. Super blij mee. Perfekte communucatie via mail. Kom zeker terug.

Orly nailtrition niet te krijgen in winkels, mijn nagels waren ernstig beschadigd. Verzacht direkt de pijn, heeft een glansje en zijn nu weer super. Dacht bestel een flesje omdat het ook een mooi... Orly nailtrition niet te krijgen in winkels, mijn nagels waren ernstig beschadigd. Verzacht direkt de pijn, heeft een glansje en zijn nu weer super. Dacht bestel een flesje omdat het ook een mooi lakje is. Ik ben heel blij. Bedankt.

Nee

Het is jammer dat mijn eerste beoordeling niet is overgekomen want die had ik wel ingevuld. Wordt een beetje moe van dat steeds maar weer opnieuw beoordelen van bedrijven en dat je daar constant mee... Het is jammer dat mijn eerste beoordeling niet is overgekomen want die had ik wel ingevuld. Wordt een beetje moe van dat steeds maar weer opnieuw beoordelen van bedrijven en dat je daar constant mee lastig wordt gevallen.

Niets te klagen over de producten en levering. Alles picobello in orde!

Ja, zie bovenstaande.

Ellie Roxs

snelle levering

nee

Esma

Heel tevreden de bestelling was vlot geweest en mijn artikeltjes waren goed en perfect verpakt ! danku Bransus

ik ben heel tevreden over bransus

alles was in orde en vlot geweest ! ik dank bransus en zal nog bestellen tevreden klant !

Ton Lentjes

Beloften/toezegging bepaalde leveringstijd niet nagekomen. Slechte levering, moest zelf navraag doen wanneer geleverd zou worden. Na orderbevestiging geen mailbericht ontvangen dat bestelling... Beloften/toezegging bepaalde leveringstijd niet nagekomen. Slechte levering, moest zelf navraag doen wanneer geleverd zou worden. Na orderbevestiging geen mailbericht ontvangen dat bestelling onderweg was. Geen Track & Trace code ontvangen.

jen

Alles ging was zeer duidelijk. Bestelling was snel binnen.

Goed. Snelle levering

Snelle levering, duidelijke website

A.hoppe

Snelle levering en jullie houden de klant goed op de hoogte wanneer de levering plaats vindt!

franseska

Zeer snelle levering goede producten
Zeer snelle levering goede producten
maar ik vind ik doe 2 bestellingen voor een totaal van meer dan 200 euro als ik dan naar een korting code vraag dan krijg ik deze niet vind wel dat je een corting mag geven al was het maar gratis zending dat iis wel een negatief punt waar klant niet gelukkig mee is

korting geven of gratis zending