Michiel Arensman

Goed bedrijf, radiator snel geleverd. Chauffeur heeft netjes vtv gebeld.

John Hovinga

Zeer goed

CHD

Radiator perfect verpakt en beschermd. Levering en dag later dan de aanvankelijk geplande datum, maar binnen het aangekondigde tijdsbestek. Moeilijkheden in de communicatie en orderbevestiging "na... Radiator perfect verpakt en beschermd. Levering en dag later dan de aanvankelijk geplande datum, maar binnen het aangekondigde tijdsbestek. Moeilijkheden in de communicatie en orderbevestiging "na een computerfout".

Elza Kiesewetter

Mijn loodgieter had een verkeerde bestelling doorgeven en ik wilde het omruilen. Volgens de mijnheer die ik aan de telefoon had kon dat alleen via online bestellen. Die dag had ik geen internet... Mijn loodgieter had een verkeerde bestelling doorgeven en ik wilde het omruilen. Volgens de mijnheer die ik aan de telefoon had kon dat alleen via online bestellen. Die dag had ik geen internet vanwege werkzaamheden. Hij kon het juiste product niet naar mij toesturen. Vind ik een slechte service

LVE

Prima ervaring goed communicatie

Evelyn Mulder-Bening

Qua prijs prima bedrijf...klantvriendelijkheid aan telefoon kunnen ze nog wel wat bij leren

Bas

Goede prijs kwaliteit verhouding en levering zoals bij product werd aangegeven.
Half uur van tevoren werd er gebeld(6:00uur in de ochtend)door engels pratende jonge man dat hij onderweg was. Goede prijs kwaliteit verhouding en levering zoals bij product werd aangegeven.
1 !!!! jonge man met een bus vol radiatoren van gemiddeld 50 kg per stuk! die hij ging afleveren.
Uiteraard hem geholpen met uitladen want dit kan je echt niet alleen zonder dat de radiator beschadigd of je je zelf vertilt!
radiator van 600x1800 t22 +/- 60kg
Dus Bouwstation XL dit soort spullen met twee man bezorgen!!

........

Er gaat best het eea fout, foute levering, niet bellen door chauffeur. aan de telefoon uiterst vriendelijk maar nakomen afspraken is niet hun sterkste punt. Uiteindelijk 2 radiatoren ontvangen... Er gaat best het eea fout, foute levering, niet bellen door chauffeur. aan de telefoon uiterst vriendelijk maar nakomen afspraken is niet hun sterkste punt. Uiteindelijk 2 radiatoren ontvangen terwijl ik maar 1 had besteld. Zou nog gebeld worden wanneer de dubbele wordt opgehaald maar ook hier hoor je niets ........ lang leve marktplaats.....

Jolanda

Bestellen ging makkelijk en de bezorging ging ook snel.