w. van Klink

Prachtige radiator, scherp geprijsd en een topservice!

Maarten Lamers

Klantenservice is prima. Had vooruitlopend op de verbouwing 3 radiatoren en 2 kranen besteld. Na anderhalve maand pas uitgepakt toen we er aan toe waren, miste 1 kraan en de beugels voor 2... Klantenservice is prima. Had vooruitlopend op de verbouwing 3 radiatoren en 2 kranen besteld. Na anderhalve maand pas uitgepakt toen we er aan toe waren, miste 1 kraan en de beugels voor 2 radiatoren. Gemaild en ondanks termijn van 2 weken voor reclameren alles nagestuurd gekregen via post nl. Komt donderdags pakketje binnen met sticker van post nl dat de zending beschadigd was. Weer geen beugels en knellingen en moeren spoorloos. Vrijdags een mailtje met foto van sticker naar klantenservice, ‘s zaterdags al weer alles binnen! Top!

Maarten Lamers

Tim de Wijk

Niet leveren binnen de aangegeven termijn, niet terugbellen, geen bericht van vertraging met problemen met de aannemer als gevolg

J Hulzebosch

Ze hebben de retour afdeling niet op orde. 2 maand aan het heen en weer mailen en nog geen geld retour. Jammer

Jan Veddet

Snelle levering ,moet het nog plaatsen hoop dat ik dan ook nog tevreden ben

TAJ van Putten

Prima service

Tom

Snelle levering, goede kwaliteit en een uitstekende aftersales service. Aanrader!

Rob Hoogstede

Uitstekende service