J. Veenstra

Twee mooie radiatoren besteld en prettig geholpen nadat bleek dat de magneetstrippen ontbraken om de panelen voor de radiator vast te kunnen maken. Prima service!

Jan Kloppenburg

Mooi product en een zeer snelle levertijd.

Ria De jong

Tot nogtoe goed

Elsa

Bij bestellen staat er volgende werkdag geleverd. Zonder blikken of blozen is het nu plots 3 werkdagen (moest het notabene zelf navragen) maar ook dat moet ik nog maar eerst zien. Betreft hun eigen... Bij bestellen staat er volgende werkdag geleverd. Zonder blikken of blozen is het nu plots 3 werkdagen (moest het notabene zelf navragen) maar ook dat moet ik nog maar eerst zien. Betreft hun eigen vervoer dus daarin is niet door een externe dienst vertraging ontstaan. Geen excuus, helemaal niets.

Michel Job

Bonne transaction

Edwin Wagemakers

Bestelde artikelen waren niet op voorraad terwijl ze gewoon te bestellen waren.
Alternatief uitgezocht, zelf achter de verrekening aan moeten bellen, eindelijk na 1 week reactie

Kees Wesselink - Schram

Radiator twee keer vertraagd zonder communicatie, daarna maar geannuleerd. Hoop dat ik mijn geld nog terugkrijg.

Martijn Schellinger

Leo Rademakers

Positief: de behandeling van mijn klacht was persoonlijk, snel en professioneel. De prijzen zijn zonder meer concurrerend!
Negatief: van de voorraad klopt weinig en het beheer ervan laat ook...
Negatief: van de voorraad klopt weinig en het beheer ervan laat ook nogal te wensen over. Een radiator wordt niet geleverd, terwijl hij wel op voorraad zou zijn. Het niet leveren wordt pas gemeld door de chauffeur bij aflevering. En zelfs dan nog krijg ik per mail de melding dat alles geleverd is. Vervolgens wordt mij verteld dat nalevering 3 weken gaat duren, en al na 5 dagen staat de chauffeur aan de deur met de nalevering. Hadden wij dat geweten, dan hadden wij geen dubbele afspraak hoeven maken met de loodgieter. Erg jammer en onprofessioneel.

Hugo van Beurden

Goede kwaliteit, scherp geprijsd. Radiatoren zijn goed en heel aangekomen, makkelijk te monteren.