Scholte Haak

Bert

Super geregeld

Korte lijnen

Wdwin

Top geregeld! Deskundige man en prettige communicatie!

Kundige medewerkers

Z. Chen

Keurmeester was 20 min te laat. Tijdens de keuring was niet uitgelegd dat hij door de grondwater in de kruipruimte, geen inspectie kan doen in de kruipruimte en wat de risico is. Ik wilde na de bouw... Keurmeester was 20 min te laat. Tijdens de keuring was niet uitgelegd dat hij door de grondwater in de kruipruimte, geen inspectie kan doen in de kruipruimte en wat de risico is. Ik wilde na de bouw rapport nog even contact zoeken maat beste man nam niet meer op. Werd tijdens de offerte fase ook beloofd om de bouwtekening op te vragen en na te kijken en te vergelijken met de pand maar dat is ook niet gedaan

Sterke punten Bouwkeuringvergelijk.nl

Snelle actie en goede communicatie in de offerte fase

Reactie Bouwkeuringvergelijk.nl:

Zoals ook tijdens tijdens de inspectie aangegeven wordt er niet in de kruipruimte gegaan als er water in staat, dat mag vanuit de wetgeving ARBO, er kan namelijk gevaarlijke situatie ontstaan als er... Zoals ook tijdens tijdens de inspectie aangegeven wordt er niet in de kruipruimte gegaan als er water in staat, dat mag vanuit de wetgeving ARBO, er kan namelijk gevaarlijke situatie ontstaan als er stroom aanwezig is. Stroom en water gaan niet samen.
We zijn gewoon elke dag bereikbaar tussen 08.30 en 17.00hr, u kunt ook een mail sturen en zelf een whatsapp versturen. We hebben nooit wat van u gehoord.
Zoals aan de telefoon aangegeven vragen wij geen tekening aan en dient u dat zelf te doen of aan de makelaar te vragen. Als ze dan tijdens de inspectie aanwezig zijn controleren wij deze uiteraard.

Koolstra

Heel goed

Snel en overzichtelijk

Toren

Vriendelijke en duidelijke keuring. Snel en uitgebreid rapport. Goede ervaring!

Afspraak snel ingepland
Vriendelijke uitvoerder
Duidelijke terugkoppeling
Uitgebreid rapport

Jansen

Vakkundig uitgevoerd, neemt er ruim de tijd voor

Sterke punten Bouwkeuringvergelijk.nl

maakt foto van elke bottleneck, waardoor het geconstateerde probleem op een later moment goed aan te pakken is

Nio

Gedegen en goede keuring gehad voor een prima prijs

Sterke punten Bouwkeuringvergelijk.nl

Goede en overzichtelijke vergelijking voor keuringen

Frank

Goede en zorgvuldige werkwijze

let op details

Esmee wigmans

Wil was een fijne man, was eerlijk en gaf tips. Heeft zijn werk zo goed als mogelijk uitgevoerd.

Sterke punten Bouwkeuringvergelijk.nl

Snel iemand aan de telefoon. De website betreft prijzen is alleen een beetje misleidend.