Peter Van Poele

Na aanvraag, snel offerte ontvangen en afspraak kunnen inplannen met een zeer deskundige inspecteur

Sterke punten Bouwkeuringvergelijk.nl

Snel, heldere communicatie vooraf en deskundig

Kimberlyanne Lemkes

Reactiesnelheid was zeer goed, de datum voor de uitvoering van het project duurde te lang ( weet niet of dat aan de makelaar lag). Inhoud van het rapport vond ik zeer mager. Veel dingen niet te... Reactiesnelheid was zeer goed, de datum voor de uitvoering van het project duurde te lang ( weet niet of dat aan de makelaar lag). Inhoud van het rapport vond ik zeer mager. Veel dingen niet te beoordelen, verdiende nader onderzoek of had ik zelf al bedacht.

Reactiesnelheid op de mail

Jan Sanberg

Super goed

Nauwkeurig, zeer precies geduldig

Kroeze

1x nooit meer

Reactie Bouwkeuringvergelijk.nl:

Jammer dat u niet tevreden bent, kunt u contact met ons opnemen. We zien namelijk in het rapport dat er geen bijzonderheden zijn aan het pand, daarnaast is het rapport ook op tijd geleverd. Het is... Jammer dat u niet tevreden bent, kunt u contact met ons opnemen. We zien namelijk in het rapport dat er geen bijzonderheden zijn aan het pand, daarnaast is het rapport ook op tijd geleverd. Het is ons onbekend waarom u ontevreden bent.

Patty van Hees

Snel en goed

Snel en grondig

C.Voogel(B.Pisano)

Heel positief!

Sterke punten Bouwkeuringvergelijk.nl

Heel enthousiast, secuur, goede uitleg, goede foto's. Topmedewerker.

Caspar

Gedegen bouwkundige keuring voor een prima prijs

Snel beschikbaar, duidelijke communicatie

Daniella

Zeer vriendelijke en professionele inspecteur (Patrick).
Zeer vriendelijke en professionele inspecteur (Patrick).
De planning was heel behulpzaam, ik had op hele korte termijn een inspectie nodig en deze werd ook binnen een week geregeld! Super fijn!
Min puntje was de communicatie de makelaar, de inspecteur en ikzelf hadden alle drie net een ander tijdstip doorgekregen dat de inspectie zou plaatsvinden. Uiteindelijk allemaal op zijn pootjes terecht gekomen maar wel erg onhandig! Verder een top ervaring!

Sterke punten Bouwkeuringvergelijk.nl

Op het oog een eerlijke en realistische keuring en adviezen. Ondanks de krappe tijdslijnen keurig binnen tijd geleverd!

BIJN.nl

Tegenvaller, komen flinke kosten voor officiële keuringen bovenop.

Sterke punten Bouwkeuringvergelijk.nl

Mooi digitaal rapport, weinig zeggend.

Reactie Bouwkeuringvergelijk.nl:

Er zijn helaas wat aanvullende onderzoeken nodig, destructief onderzoek om te achterhalen wat de problemen zijn. Visueel zijn deze niet waarneembaar. We snappen dat dit extra kosten met zich... Er zijn helaas wat aanvullende onderzoeken nodig, destructief onderzoek om te achterhalen wat de problemen zijn. Visueel zijn deze niet waarneembaar. We snappen dat dit extra kosten met zich meebrengt.

F. van der Bolt

Zeer secure inspecteur, werkte goed samen met de opleveringsmedewerker

Secuur, accuraat, vriendelijk, punctueel