Frans de Rooij

Wij hebben een zeer goede ervaring met dit bedrijf , ze hebben aan alles gedacht en alles van zeer goede kwaliteit.
Een aanrader voor de barbecue of een gezellig hapje .
F.de Rooij

Vriendelijkheid, en van keurslagerskwaliteitl.

Misschien handig om een inventarislijstje bij het geleverde te voegen, makkelijk met het terugbrengen van de hardware.

a van steenbergen

Zeer goed

zeer goede kwaliteit duidelijke afspraken die worden nagekomen

nee

Desiree

Het door ons bestelde hapjesbuffet was zeer smakelijk. De aankleding was tevens erg mooi en professioneel. De medewerkers van het bedrijf zijn zeer klantvriendelijk en denken goed mee om het voor de... Het door ons bestelde hapjesbuffet was zeer smakelijk. De aankleding was tevens erg mooi en professioneel. De medewerkers van het bedrijf zijn zeer klantvriendelijk en denken goed mee om het voor de klant een geslaagd feestje te laten worden. Dit is bij ons dan ook gelukt! De benadering naar ons toe was zeer prettig. Echt top!

Zeer persoonlijke service en hoge kwaliteit van het eten!

Geen.

Stef Goossens

Keurig verzorgd op tijd en geen enkele wanklank van de gasten over de kwaliteit.

Goede service betreffende mogelijkheden en eventuele alternatieven.

Helaas weinig tot geen verbeterpunten zou gaan lijken op muggenzifterij

Tafeltennisclub Httc'71/Heteren

Zeer positief!!

Kwaliteit,klantvriendelijk,luistert goed naar de wensen van de klant.

Niks

De beginnertjrs

Prima afspraken worden waargenomen
Flexibel in keuzes klant

Zie boven

Niet

Het vlees is goed van smaak en er is veel keuze in Bbq vlees, maar het online bestellen verloopt niet volledig goed.
Er worden fouten gemaakt met het klaarzetten van de producten of voldoet...
Er worden fouten gemaakt met het klaarzetten van de producten of voldoet niet aan de beschrijving.
Fruitsalade was erg summier qua keuze fruit.

De onjuistheden zijn inmiddels opgelost, dus goede service.

Bestelling goed lezen en als er veranderingen zijn dit vooraf met klant bespreken.

Fruitsalade meerdere soorten fruit gebruiken

Van Meerten

Zeer goed. Kwaliteit van het vlees zeer goed. Medewerkers erg vriendelijk

De biefstukspiesjes die wij hadden besteld waren in een andere variant, vooraf werden wij netjes gebeld of dit een probleem was

Nee

Schipper

Lekkere en kwalitatief goede gerechten.

In de hele linie is het vlees erg zout. We vinden dat jammer, van de smaak van het vlees maar het is natuurlijk ook niet gezond.
De fruitsalade bestond grotendeels niet uit vers fruit.

Goede kwaliteit producten

bestelling keurig op tijd klaar

We hadden een barbecuepakket zelf samengesteld, dit was om cadeau te geven.
We hadden een barbecuepakket zelf samengesteld, dit was om cadeau te geven.
We hadden verwacht dat het in een mooie doos verpakt zou zitten maar zat gewoon in bakjes in plastic tassen. Dat was jammer.

Reactie Bor Catering:

Goedemiddag,
Hartelijk dank voor het geven van feedback.
Fijn om te horen dat de bestelling op tijd voor u klaar stond.
Om in te haken op uw gegeven verbeterpunten of tips, wij...
Goedemiddag,
Hartelijk dank voor het geven van feedback.
Fijn om te horen dat de bestelling op tijd voor u klaar stond.
Om in te haken op uw gegeven verbeterpunten of tips, wij verpakken het vlees altijd in bakjes zodat het voor de klant het meest makkelijk is om dit in de koelkast koel te houden. Een grote schaal wordt vaak als onhandig ervaren. We hadden het voor u met alle plezier in een mooie doos willen verpakken. Geef dit gerust de volgende keer aan zodat we met u mee kunnen denken.
Bor Catering