Al vaker bij dit bedrijf besteld.
Prima kwaliteit en service.

Femke

Hele prettige snelle, en vriendelijke communicatie!
Alles is mogelijk en er wordt meegedacht.
De hapjes zien er heel mooi uit en waren heerlijk.

Professioneel, klantgericht en goede kwaliteit!

geen :-)

Zeer goed in service en communicatie.

Zag er verzorgd uit. Klein minpuntje was dat er schimmel op het blauwe bessen komkommer hapjes zat. Gelukkig op tijd gezien.

Evt goed controleren voor afgifte.

Reactie Bor Catering:

Goedemorgen familie Hoogakker,
Bedankt voor het geven van feedback.
Fijn dat jullie de service en communicatie als zeer goed hebben ervaren.
Helaas betreuren wij het dat er schimmel op...
Goedemorgen familie Hoogakker,
Bedankt voor het geven van feedback.
Fijn dat jullie de service en communicatie als zeer goed hebben ervaren.
Helaas betreuren wij het dat er schimmel op een blauwe bes zat. Wij krijgen de blauwe bessen vers van onze groenteboer die een hoge kwaliteit leveren.
Het blijft een vers product en wij proberen hier zeker op te letten, maar helaas is dit er tussendoor geglipt.
Dit wordt uiteraard wel gecommuniceerd met de keuken om dit in de toekomst te voorkomen.
Bor Catering

Colette

De hapjes waren keurig verzorgd en de smaak was ook goed.

Vriendelijk aan de telefoon. Ik had pet ongeluk het verkeerde tijdstip door gegeven. Even gebeld en het was geregeld.

Salade besteld voor oud en nieuw.

Goede producten. SAlade was heerlijk.

Marco Riry

Professioneel, goed verzorgd, luistert naar de wensen van de klant. Geweldig bedrijf, leuke mensen, leuk personeel.

Goede organisatie bij het ophalen van onze bestelling.

Het is eten was lekker. Bij een warm buffet hadden we echter niet verwacht zelf nog het eten te moeten bereiden. Ook hadden we warmhoudbakken verwacht.

Vloerbrood en kaasplank waren erg lekker.

Geef aan dat er geen warmhoudbakken bij worden geleverd en dat er nog moet worden afgebakken

Reactie Bor Catering:

Beste Ilse,
Dankjewel voor je feedback.
Beste Ilse,
Dankjewel voor je feedback.
Het kerstbuffet is een buffet die zelf samengesteld kan worden en hierbij zijn inderdaad geen chafingdissen bij berekend. Dit had echter wel gekund voor een meerprijs.
Neem voor de volgende keer gerust telefonisch contact op zodat wij u meer informatie kunnen geven over hoe het aangeleverd wordt.
Fijn dat het vloerbrood en de kaasplank erg lekker waren.
Graag tot ziens.
Bor Catering

Goede ervaringen. Komen afspraken goed na.

Goede kwaliteit producten
Klant vriendelijk

Ga zo door!

We moesten voor de Kerst nog snel wat catering regelen omdat onverwacht de gehele familie (20 man) toch bij ons kwam eten. Via de website konden we al een oogstrelend voorproefje zien. Met behulp... We moesten voor de Kerst nog snel wat catering regelen omdat onverwacht de gehele familie (20 man) toch bij ons kwam eten. Via de website konden we al een oogstrelend voorproefje zien. Met behulp van Annelies is het gelukkig gelukt om een heerlijk buffet samen te stellen.

Waanzinnig klantvriendelijk, ontzettend en uitgebreid verzorgd, aan alles is gedacht (van borden, bestek, servetten, broodplank, rechauds, gelpotten etc.)

Ik zou het op dit moment echt niet kunnen verzinnen. Sorry :)

Ruime porties, smakelijk en mooi opgemaakt.