Eric

Pimma befrijf

Aandacht voor klant, meedenkend, clean

N. V. T

Gijs

Een keurig bedrijf

Heerlijk vlees

Soms zijn de producten anders als de vorige keer. Eerst kon je nog contant betalen maar je kun nu die keus niet maken.Anders altijd reactie op opmerkingen, maar nu niet.

Marian

Ruime keus, zeer netjes

Koop

Normaalgesproken buitengewoon sterk in kwaliteit en service. Deze keer echter een totale misser. Geen goede informatie over afhaalpunt en herstel belofte niet goed nagekomen.

Kwaliteit en klantvriendelijkheid

Goede en duidelijke communicatie over levering/afhaalpunt

Jordy

Super

Altijd goed vlees

Eigenlijk helemaal niks

P

Online vlees besteld

Service

Prijs verhouding

Tja wat je koopt is altijd top maar hoe het ging was weer een domber al was het zo opgelost!

Producten zijn zeer goed, echt geweldig altijd!

Als ze een online bestel procedure aanbieden en je staat dan daar vervolgens weten ze nergens vanaf. Dan denk je betaald te hebben, ophalen (thuisbrengen kon ook maar we dachten het is al zo druk)... Als ze een online bestel procedure aanbieden en je staat dan daar vervolgens weten ze nergens vanaf. Dan denk je betaald te hebben, ophalen (thuisbrengen kon ook maar we dachten het is al zo druk) en wegwezen vooral in deze tijd erg fijn dachten we toch een leuk Pasen. En we wilde nog bellen maar dachten na de standaard bevestiging het zit wel goed omdat het al zo druk is. Maar goed uiteindelijk de bestelling meegekregen van mensen die toevallig hetzelfde besteld hadden maar het later kwamen halen. Al is het in deze bizarre tijd veel drukte, dan nog baal een klant hoor. En dan nemen we nog een product mee uit de winkel zelf daar wat nog niet betaald is voor paar euro was het, geef dat dan de klant zo mee want nu moeten we het doen met een nutteloze (zo is dat gewoon en vaker gebeurd het bij bedrijven en daar kan je het mee doen) excuses. Want nu denken we laat volgende keer maar zitten als het zo moet maar goed fouten maken is menselijk en het is uiteindelijk opgelost en konden genieten!

Positief

Goed georganiseerd

De meeste mensen vonden het iets te pittig, zeker de kinderen, verder was het heerlijk

Zeer tevreden

Communicatie en kwaliteit

Ik deelde de hapjes uit op het bijgeleverde dienblad en die zou iets steviger kunnen zijn.

Berends

Super slager