Tja wat je koopt is altijd top maar hoe het ging was weer een domber al was het zo opgelost!

Producten zijn zeer goed, echt geweldig altijd!

Als ze een online bestel procedure aanbieden en je staat dan daar vervolgens weten ze nergens vanaf. Dan denk je betaald te hebben, ophalen (thuisbrengen kon ook maar we dachten het is al zo druk) en wegwezen vooral in deze tijd erg fijn dachten we toch een leuk Pasen. En we wilde nog bellen maar dachten na de standaard bevestiging het zit wel goed omdat het al zo druk is. Maar goed uiteindelijk de bestelling meegekregen van mensen die toevallig hetzelfde besteld hadden maar het later kwamen halen. Al is het in deze bizarre tijd veel drukte, dan nog baal een klant hoor. En dan nemen we nog een product mee uit de winkel zelf daar wat nog niet betaald is voor paar euro was het, geef dat dan de klant zo mee want nu moeten we het doen met een nutteloze (zo is dat gewoon en vaker gebeurd het bij bedrijven en daar kan je het mee doen) excuses. Want nu denken we laat volgende keer maar zitten als het zo moet maar goed fouten maken is menselijk en het is uiteindelijk opgelost en konden genieten!

Score voor Bor Catering: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
van alles