Advies
Gebruiksvriendelijkheid website

Jelke Visser

Prettig en ontzettend behulpzaam

Pluspunten

-vriendelijk, -behulpzaam, -persoonlijk

Marianne Woudwijk

Heel tevreden

Pluspunten

Duidelijke informatieve website.
Er wordt snel gereageerd.
Vriendelijk en behulpzaam in het contact.
Goede service.
Mooi product geleverd.

Sandra

Prima!

Pluspunten

Familiebedrijf

Rob

Zeer goed

Pluspunten

Goede service

Zijn er niet

A. Versteeg

We hebben dit bedrijf als fijn en kundig ervaren. Aardige mensen, zowel de verkoper als degene die de bomen vakkundig kwamen zetten..

Pluspunten

Ongedwongen.. Heel veel keuze en snelle levering.

Verbeterpunten

De communicatie tussen de verkoper en de mensen die ze kwamen zetten..
De communicatie tussen de verkoper en de mensen die ze kwamen zetten..
Wij wilden het terras overkappen met dakbomen. Gelukkig lette we zelf op waardoor de bomen in de goede richting gezet werden.. anders hadden ze ze anders neer gezet.

Monique Jense-Starrenburg

Gevonden via internet. Netjes geholpen. Boom ter plekken uitgezocht

Pluspunten

Netjes geholpen. Goede hulp bij uitkiezen. Bezorgen volgens afspraa

Verbeterpunten

Betere uitleg hoe de boom te planten. Ik had een beschrijving verwacht

Schipper

Zeer positief, goede service en telefonisch ook goed bereikbaar voor vragen.

Pluspunten

Bereikbaarheid, bezorgers erg vriendelijk.

Peggy

Leuk familie bedrijf, lopen allemaal jonge jongens, maar de jongen die ons hielp had veel kennis.

Pluspunten

Snelle service en kwaliteit en snelle levering met beplanting.

Verbeterpunten

Meer uitleg over de verzorging van de leibomen.

Reactie Boomkwekerij Van IJmeren:

Beste Peggy,
Bedankt voor uw review. Ik zal de feedback aan de verkoper doorgeven!
Groet,
Coos

Jurgen

Positief. Zijn bij de kwekerij geweest en zag er super verzorgd en netjes uit. Vriendelijk geholpen door een jongeman. Boom uitgezocht, en op afroep zou de boom worden bezorgd. Bezorging eveneens... Positief. Zijn bij de kwekerij geweest en zag er super verzorgd en netjes uit. Vriendelijk geholpen door een jongeman. Boom uitgezocht, en op afroep zou de boom worden bezorgd. Bezorging eveneens uitstekend. Vriendelijke man en boom naar de achtertuin door de garage gebracht. Super!

Pluspunten

Zie boven.

Verbeterpunten

Geen. Gewoon blijven doen wat jullie al deden.

Jan

Gisteren heb ik mijn bestelling ( 6 wisteriaplanten ) opgehaald die volgens afspraak even op de kwekerij mochten blijven daar ik niet gelijk in de gelegenheid was om ze op te halen

Pluspunten

Het was goed dat de Wisteria,boompjes nog even op de kwekerij konden blijven

Verbeterpunten

Het is wel jammer dat de planten erg droog waren (geen water hebben gehad) en dat drie van de zes planten er zielig uitzagen verdr oogde bladeren, ik kreeg wel de toezegging dat als ze het niet... Het is wel jammer dat de planten erg droog waren (geen water hebben gehad) en dat drie van de zes planten er zielig uitzagen verdr oogde bladeren, ik kreeg wel de toezegging dat als ze het niet deden dan zou dit onder de garantie vallen? maar ja!

Reactie Boomkwekerij Van IJmeren:

Goedemiddag,
Goedemiddag,
Bedankt voor uw review! Het klopt inderdaad dat de planten een beetje droog waren. We geven goed water, maar met dit warme weer (25-30 graden celsius) droogt alles wat langer in de pallets ligt sneller uit.
De planten hebben een goede pens water nodig, maar ze zijn niet dood en hebben ook geen echte schade gehad. Aangezien er garantie op de planten zit is uw risico minimaal!
Groet,
Coos