Ramona

2x besteld. Snelle levering.

Correcte service.
Snelle levering.

Meer sportproducten, uitgebreidere uitleg bij sportproduct.

W. Houwing

Duidelijke website, snelle afhandeling.

Zeer overzichtelijke website, duidelijke omschrijving producten, makkelijke betalingsmogelijkheden en snelle levering.

Proefleveringen die door de brievenbus passen in een kartonnetje verpakken. Mijn proeflevering in een envelop was stuk aangekomen en er ontbraken wat producten.

Jasmijn Bosman

Snel geleverd, en fout werd snel hersteld. Fantastisch al die smaken, en heel lekker.

Goed op de hoogte gehouden.

Geen.

H.Gritter

Snel en correct en prima product alleen jammer van de oude stick die waren 10x makkelijker in gebruik

steeds nieuwe smaken

jammer dat ik net besteld had en een dag later de mail krijg voor een spel bij de bestelling

Antoinette

Ik heb een proefpakket besteld, netjes ontvangen

Het helpt om met smaakjes meer water te drinken

Er mag van mij veel minder zoetstoffen in

Monique

Prima producten. slecht voorraadbeheer

overzichtelijk

zorgen voor een beter voorraadbeheer. 1 van mijn bestelde producten was niet op voorraad. Ik moest een vervangend product bestellen in plaats van dat ik de keuze had mijn geld terug te krijgen. Om... zorgen voor een beter voorraadbeheer. 1 van mijn bestelde producten was niet op voorraad. Ik moest een vervangend product bestellen in plaats van dat ik de keuze had mijn geld terug te krijgen. Om deze reden moest ik ook langer op mijn bestelling wachten.

Astrid Hack

Ik kwam Bolero tegen in een Facebookgroep voor diabetici en ben inmiddels al jaren fan. Heerlijke betaalbare limonade in talloze smaken, die ik veilig kan drinken zonder dat ik er een piek in m'n... Ik kwam Bolero tegen in een Facebookgroep voor diabetici en ben inmiddels al jaren fan. Heerlijke betaalbare limonade in talloze smaken, die ik veilig kan drinken zonder dat ik er een piek in m'n glucosewaarden van krijg. Topproduct!

Heel veel keus qua smaken, zeer geschikt voor mensen met diabetes en zeer betaalbaar.

Op de website zijn de namen van alle smaken in het Nederlands, maar op de zakjes zelf en op het lijstje waar je op kunt aangeven welke je lekker vindt, zijn de namen in het Engels. Nu is mijn Engels... Op de website zijn de namen van alle smaken in het Nederlands, maar op de zakjes zelf en op het lijstje waar je op kunt aangeven welke je lekker vindt, zijn de namen in het Engels. Nu is mijn Engels goed, maar het is soms lastig vergelijken tijdens het bestellen. ;)

Corrieoussoren34@gmail.com

Prima ,gaat precies zoals op internet staat ,lekker product!

Kot precies zoals staat

Kleine Proefsmaak bij je bestelling

Maria Korpel

Op de Huishoudbeurs had ik Mangopoedder gekocht, heerlijk!
Daarna een kortingsbon gebruikt voor een volgende bestelling
Die was er heel snel en prima verzorgd!

Lekker spul en goede service

Er stond een I op de kortingsbon, maar dat was een 1, dat was onduidelijk, maar ook daar was het contact supersnel!

A zwart

Goede producten, prima service

Zie hierboven

Vaste klanten korting, en de modelijkheid om meerdere artikelen aan klikken en in winkelmandje te dien