Robbe Schuerewegen

Al meer dan 5 jaar klant en nog steeds zeer tevreden

Levertijd is zeer snel, zeer handig product Bolero (ik gebruik het voornamelijk op het werk en op reis)

Misschien zou het makkelijker zijn als zo een zakje hersluitbaar zou zijn maar meestal gebruik ik het toch volledig

Richard van der pol

De bestelling worden goed en snel verwerkt en het wordt netjes verpakt en verstuurd

Goede website

Nee ga zo door

Jolanda Ackema

Fijn dat jullie weer voorraad hebben. En bedankt voor het memory spel

Klantenservice

Misschien iets snellere verzending

Petra

Heb goede smaken en alles is super goed gegaan

Lekkere smaken

Heb ik geen

Lida

Top producten

Verpakkings eenheid

Als er acties zijn zoals dat memorie vorige week had ik te laat door dat je een code moest invoeren.
Ik vind dat dat er dan standaard bij verpakt kan worden.Heel jammer.

Mathilda Meurs

Altijd goede levering, als er iets toch niet is wordt dat doorgegeven en kan je een andere smaak uitzoeken.

Veel verschillende smaken.

Scheurlijntje om de zakjes te openen beter maken.

Marion van Wijngaarden

Bolero limonade winkel heeft heerlijke limonade!

Het is heel handig dat het kleine zakjes zijn handig om mee te nemen en je hebt altijd limonade tot je beschikking. Op deze manier is het niet moeilijk om 2 liter water per dag te drinken. Er is ook... Het is heel handig dat het kleine zakjes zijn handig om mee te nemen en je hebt altijd limonade tot je beschikking. Op deze manier is het niet moeilijk om 2 liter water per dag te drinken. Er is ook een uitgebreid assortiment.

Ik vind het leuk als er regelmatig een kortingsactie is. Het zou ook leuk zijn als je punten kunt sparen met je bestelling zodat je bij de volgende bestelling korting krijgt.

Nancy

Mail terug als iets weer op voorraad is

Nvt

A.m.c timmer

Prima, leveren snel en netjes!!

Veel smaken, snelle levering!

Zorg voor voldoende voorraad en denk een na over alternatieven die met een andere zoetstof zijn gezoet, stevig heeft een uitgesproken smaak, en de kinderen vinden veel smaken daardoor niet lekker!... Zorg voor voldoende voorraad en denk een na over alternatieven die met een andere zoetstof zijn gezoet, stevig heeft een uitgesproken smaak, en de kinderen vinden veel smaken daardoor niet lekker! Verder iets van hervulbare glazen flessen/karaffen voor in de koelkast om uit te schenken zou handig zijn!

Gewoon goed

Heel veel keuze