Inhoud cursus
Indruk cursuslocatie
Methode lesgeven
Algemeen

Herman Bouwhuis

De cursus is gesneden koek voor mensen die reedrs lange tijd werken met betreffende machines. Het is echter altijd nuttig om veranderde regelgeving goed door te nemen, verder werden nog her en der... De cursus is gesneden koek voor mensen die reedrs lange tijd werken met betreffende machines. Het is echter altijd nuttig om veranderde regelgeving goed door te nemen, verder werden nog her en der wat tips gegeven voor makkelijker werken.

job

Locatie is helemaal top krijgt ook genoeg rij tijd en goeie uitleg en instructeurs ook goed. alleen de koffie is echt niet te zuipen. misschien bij de 2 daagse cursus een of 2 uurtjes theorie curus... Locatie is helemaal top krijgt ook genoeg rij tijd en goeie uitleg en instructeurs ook goed. alleen de koffie is echt niet te zuipen. misschien bij de 2 daagse cursus een of 2 uurtjes theorie curus bij in doen maakt de theorie vaak wat duidelijker en als je vragen hebt kun je die dan makkelijker stellen. en misschien lamopen op de parkeerplaats plaatsen is sochtends super donker

Jerard falconi

Randy en Gerwin hartstikke bedankt voor jullie duidelijk uitleg en het goede voorbeeld geven van een serieuze cursus! Ga zo door en er zullen nog veel mensen onder jullie namen slagen!

Mari?l Heijligers

Erik is een super fijne instructeur! Hele duidelijke uitleg met regelmatig een grapje tussendoor.
Niet veel theorie, maar vooral uitleg tijdens het rijden. Dat is super fijn, want dan zie je ook meteen visueel hoe je iets moet doen.
Ik zou Erik en blom opleidingen zeker aanraden voor het behalen van je heftruck certificaat!!

Alles werd goed en duidelijk uitgelegd. Iedereen werd erbij getrokken en daardoor konden we allemaal op onze gemak gesteld worden bij het uitvoeren van opdrachten. Wat ik dus fijn vond.

Michael Smak

De praktijkervaring van het besturen van de hoogwerkers gaf mij het gevoel en de ervaring om met zekerheid een hoogwerker in te stappen de volgende keer dat ik dat moet doen.

Mart

De cursus is heel goed bevallen, Lars was een top examinator. We kregen goede uitleg en er was een prettige sfeer. De "quiz" die je kan doen om je voor te bereiden op het theorie examen kan wel... De cursus is heel goed bevallen, Lars was een top examinator. We kregen goede uitleg en er was een prettige sfeer. De "quiz" die je kan doen om je voor te bereiden op het theorie examen kan wel beter. Zou prettig zijn als ik mijn antwoorden na de quiz kan bekijken om te zien waar het fout gaat. Het stukje punten tellen en tijd korten bij een fout antwoord vind ik ook een beetje verwarrend. Mag meer als een proef examen worden opgesteld.

Jawad

Gerwin heeft het uitstekend gedaan.
Hij was heel erg duidelijk met de uitleg.
Ik heb niks op de opleiding aan te merken.

Verder waren alle andere faciliteiten ook in orde. Gerwin heeft het uitstekend gedaan.
Hij was heel erg duidelijk met de uitleg.
Ik heb niks op de opleiding aan te merken.

Verder waren alle andere faciliteiten ook in orde.

Eten was ook lekker :)

Marco Advokaat

De trainer heeft ons rustig en duidelijk uitgelegd hoe de machines werken en waar op gelet dient te worden. alle vragen werden duidelijk beantwoord. Ik heb een fijne ervaring met Blom opleidingen.

Frank

Vriendelijke instructeur, duidelijke uitleg, goed materieel om mee te oefenen en goede theorietoets.
Graag zou ik alleen nog zien dat er bij de theoriequiz iets langer de foutief beantwoorde vragen bleven staan, zodat je kunt zien wat je fout hebt ingevuld. Hierdoor zou je er beter van kunnen leren.