Inhoud cursus
Indruk cursuslocatie
Methode lesgeven
Algemeen

Roy

Prettige examinator, duidelijke uitleg.je kunt vragen stellen en veel leren van praktijk oefeningen die daar afgelegd zijn tijdens de dag.
Ook wordt er veel toegelicht op de veiligheid wat ZEER...
Ook wordt er veel toegelicht op de veiligheid wat ZEER belangrijk is in de praktijk

Geven goed advies en de bekende aandacht punten. Wijzen je op je fouten. Komt tijdens de cursus nieuwe situaties tegen die je normaal niet tegen komt.Goed om te oefenen,wie weet later in de... Geven goed advies en de bekende aandacht punten. Wijzen je op je fouten. Komt tijdens de cursus nieuwe situaties tegen die je normaal niet tegen komt.Goed om te oefenen,wie weet later in de praktijk!

Loran Iliev

Hoed uitleg , vriendelijke gasten , je kan altijd gewoon een vraag stellen , je neemt gewoon je tijd bij de praktijk gwn beste instructeurs , ik ben net geslaagd theorie en praktijk ik ben er echt... Hoed uitleg , vriendelijke gasten , je kan altijd gewoon een vraag stellen , je neemt gewoon je tijd bij de praktijk gwn beste instructeurs , ik ben net geslaagd theorie en praktijk ik ben er echt blij ??

De theorie is helder en bondig en daardoor makkelijk te leren.
De theorie is helder en bondig en daardoor makkelijk te leren.
Ook in de praktijk wordt het allemaal duidelijk en vriendelijk uitgelegd, waardoor je een goede basis hebt voor het werken op de heftruck.

Gamze

Ik vond het een goede leerzame cursus. De leraren waren sociaal, goede en gezellige opleiders. Ze hebben alles goed en duidelijk uitgelegd. Ik heb veel van ze geleerd. Ik vond het 2 leuke dagen .

Netjes ontvangen op de cursuslocatie. Tijd voor kopje koffie en kennismaking met de diverse cursisten en de cursusleider. Uitleg over de gang van zaken tijdens het praktijk- en theoriegedeelte van... Netjes ontvangen op de cursuslocatie. Tijd voor kopje koffie en kennismaking met de diverse cursisten en de cursusleider. Uitleg over de gang van zaken tijdens het praktijk- en theoriegedeelte van de cursus. Duidelijke uitleg van de verschillende heftrucks en de EPT. Behoorlijke vrijheid bij het uitvoeren van de praktijkproeven. Aanwijzingen bij eventuele tekortkomingen en een pluimpje bij goede uitvoering. Kortom leuke cursus om weer basisvaardigheden te oefenen.

Kees

Harry was een ontzettend fijne instructeur, ik zag tegen de cursus op ivm het feit dat het meestal ontzettend saai is.
Maar Harry maakte het juist heel leerzaam, interessant en leuk. Daardoor...
Maar Harry maakte het juist heel leerzaam, interessant en leuk. Daardoor was de cursus verreweg van saai.

Edwin Dijk

Het gebouw ziet er goed en onderhouden uit.
de cursusgever is een normaal persoon zonder poes pas en geeft ruimte voor vragen.
net geen 10, want miste koekje bij de koffie :)

We kregen duidelijke uitleg over de diverse bedieningsmogelijkheden van de verschillende typen hoogwerkers. Er werden aanwijzingen gegeven om onze eigen veiligheid en die van omstanders te... We kregen duidelijke uitleg over de diverse bedieningsmogelijkheden van de verschillende typen hoogwerkers. Er werden aanwijzingen gegeven om onze eigen veiligheid en die van omstanders te waarborgen. We kregen ruim de tijd om te oefenen met de verschillende hoogwerkers en bepaalde opdrachten uit te voeren zonder tijdsdruk. Tenslotte konden we rustig de theorietest maken. Tussendoor was er tijd voor koffie en een boterham.

Rik van Well

Lars is een fijne instructeur. Hij geeft op een rustige en gezellige wijze goede uitleg. Hij heeft niet alleen oog voor veiligheid en individuele behoeftes maar ook voor sfeer.

Hierdoor...

Hierdoor neemt hij eventuele spanning weg bij de cursisten.

Al met al geeft dit een fijne leeromgeving.