Inhoud cursus
Indruk cursuslocatie
Methode lesgeven
Algemeen

Edwin Dijk

Het gebouw ziet er goed en onderhouden uit.
de cursusgever is een normaal persoon zonder poes pas en geeft ruimte voor vragen.
net geen 10, want miste koekje bij de koffie :)

We kregen duidelijke uitleg over de diverse bedieningsmogelijkheden van de verschillende typen hoogwerkers. Er werden aanwijzingen gegeven om onze eigen veiligheid en die van omstanders te... We kregen duidelijke uitleg over de diverse bedieningsmogelijkheden van de verschillende typen hoogwerkers. Er werden aanwijzingen gegeven om onze eigen veiligheid en die van omstanders te waarborgen. We kregen ruim de tijd om te oefenen met de verschillende hoogwerkers en bepaalde opdrachten uit te voeren zonder tijdsdruk. Tenslotte konden we rustig de theorietest maken. Tussendoor was er tijd voor koffie en een boterham.

Rik van Well

Lars is een fijne instructeur. Hij geeft op een rustige en gezellige wijze goede uitleg. Hij heeft niet alleen oog voor veiligheid en individuele behoeftes maar ook voor sfeer.

Hierdoor...

Hierdoor neemt hij eventuele spanning weg bij de cursisten.

Al met al geeft dit een fijne leeromgeving.

Hendrik

De cursus werd perfect begeleid, hele aardige instructeur.
Hij gaf iedereen evenveel aandacht, en je kreeg nuttige tips mee.
De praktijk werd langzaam opgebouwd, en de locatie zag er...
De cursus werd perfect begeleid, hele aardige instructeur.
Hij gaf iedereen evenveel aandacht, en je kreeg nuttige tips mee.
De praktijk werd langzaam opgebouwd, en de locatie zag er keurig en ordelijk uit.
De koffie /capacino was lekker, de groep was niet heel groot zodat er veel overzicht was waar iedereen mee bezig was

Dominggus

Perfecte duidelijke uitleg op een fijn tempo. Het besturen van de hoogwerkers en het berijden ervan verliep door de duidelijk uitleg als gesmeerd. Nogmaals dank voor de leuke opleiding.

Ik vond de lesgever zijn werk perfect doen.
Ik vond de lesgever zijn werk perfect doen.
alles ging zo goed dat ik het haalde in een keer door zn uitleg moeite en hoe hij alles heeft toegelicht aan ons. als eerst ik kwam naar binnen en dacht dat ik t niet zou halen maar na al zijn hulp ik wist gelijk dat ik t zou halen.

Mark Jeunink

Was weer leerzaam en een goede locatie het materiaal was goed voor elkaar en de cursus leider was strak op veilige situaties dat ook hoort alleen de koffiemachine zag er niet goed uit

Mark

De cursus was weer leerzaam , de cursus leider was strak op de veiligheid wat ook moet. De heftrucks zagen er goed uit . De koffie daarin tegen was slecht . Met vriendelijke groeten mark

Radwan

De cursus was zeer nuttig en informatief. De professor was volkomen duidelijk over wat hij onderwees en beantwoordde alle vragen en vriendelijke. De plaats is schoon en de machines staan klaar met... De cursus was zeer nuttig en informatief. De professor was volkomen duidelijk over wat hij onderwees en beantwoordde alle vragen en vriendelijke. De plaats is schoon en de machines staan klaar met een nieuw koffiezetapparaat.

Wij hadden een fijne instructeur die ons alles duidelijk heeft uitgelegd, en waar je goed mee kon overleggen.
Locatie is netjes en machines schoon en makkelijk te bedienen .