Ebeline van der Voort

Snelle uitslag

Piet Sloos

Ben zeer tevreden over de goede service en snelle levering raad het zeer zeker aan zal er zeker vaker bestellen

S L

Goede support en goed product

Truus

Zeer betrouwbaar en snelle service!

Liesje

Ik ben blij dat dit soort bedrijven er zijn, want de reguliere zorg heeft geen tijd. Uitgebreide keuze. Je wordt vriendelijk te woord gestaan. Alleen is het jammer dat ik aanvankelijk niet helemaal... Ik ben blij dat dit soort bedrijven er zijn, want de reguliere zorg heeft geen tijd. Uitgebreide keuze. Je wordt vriendelijk te woord gestaan. Alleen is het jammer dat ik aanvankelijk niet helemaal het juiste prikpunt door kreeg. Dat had een zeer lange wachttijd. Voor niemendal gewacht, want later kreeg ik wel de juiste prikpunten door waar je zo een afspraak kon maken. Nog wachten op de uitslag.

Norman Seeger

I like that you can choose the test you need for your particular needs!

Regina Rosendaal

Doordat de hulp bij de huisarts voor mij niet geheel leek te passen, heb ik besloten het zelf uit te zoeken. Ik ben bij bloedwaarde test belandt. En ben eigenlijk heel tevreden over hoe alles in... Doordat de hulp bij de huisarts voor mij niet geheel leek te passen, heb ik besloten het zelf uit te zoeken. Ik ben bij bloedwaarde test belandt. En ben eigenlijk heel tevreden over hoe alles in zijn werk gaat. Simpelweg bestellen en dan krijg je het netjes thuisbezorgd met aanvullende informatie. Vervolgens kan er bloed afgenomen worden op een locatie naar wens. En dan krijg je over het algemeen tussen de 2 en 3 weken de uitslag. Enige puntje ter verbetering is dat er niet wordt aangegeven hoelang het duurt voordat de uitslag verwacht mag worden, dus dan zit je even in spanning. Maar hij komt altijd. De informatie is duidelijk, soms is het wel even puzzelen met de termen die er staan. Maar ze bieden ook begeleiding aan met het lezen. Ik raad bloedwaardetest aan! Je krijgt zekerheid, uitleg, ondersteuning, er is veel keus en je kunt ook altijd verder onderzoek laten doen. Tevreden klant!

H.kuscu

Snel en makkelijk

Bea Heres Diddens

Goede en vriendelijke service, word zelfs op zondag nog gebeld over de mogelijkheid van nabepalingen, en verder duidelijke uitleg over alles.