G.Fila

Altijd op tijd zending. Wel eat problemen met alle onderzoeken te vinden.

Anke van den Bos

Zeer slecht, zijn fouten gemaakt in het proces. Heb het vertrouwen in dit bedrijf verloren. Heb hier al contact over gehad maar er is geen goede oplossing aangeboden

Reactie Bloedwaardentest:

Beste mevrouw van den Bos,
Bedankt voor uw feedback.
We hebben al contact gehad en u een consult aangeboden waar u en uw partner graag gebruik van wilden maken.
We hebben nog geprobeerd...
Beste mevrouw van den Bos,
Bedankt voor uw feedback.
We hebben nog geprobeerd contact te krijgen om te informeren of het verder allemaal naar wens is geweest, maar we hebben niets meer van u vernomen.
Als u nog een terugkoppeling zou willen geven, dan vernemen wij dat graag.
Het Bloedwaardentestteam

Martin Pruijsers

Altijd correct en volgens afspraak.

Diëtistenpraktijk GLI Drenthe

Gemakkelijk mailcontact, klant is tevreden met de labtest. Soms wel 'standaard' tekst op vragen waardoor de vraag niet helemaal duidelijk beantwoord werd.

Evelyn

Correct en prima dienstverlening

Jan Vijfhuizen

Alles was goed op de uitslag van het onderzoek na

Snelle service. Binnen 2 dagen antwoord.

Christopher Eggleston

Beste meneer Huisken,
bedankt voor uw review.
Beste meneer Huisken,
bedankt voor uw review.
We hebben contact met u gezocht om te achterhalen wat er mis is gegaan, maar we hebben alleen vernomen dat u iets niet goed vond gaan met de betaling.
Verder hebben we niets meer hierover vernomen en kunnen wij helaas niet met u mee kijken wat er dan precies niet goed is gegaan.
Ik zie dat uw onderzoek is uitgevoerd en de uitslag doorgestuurd is.
Mocht u nog willen reageren op het emailbericht, dan vernemen we nog graag wat er dan beter of anders kan.
Het Bloedwaardentestteam