P.M.R. - Patrick Ernst

Tim de vaan

Erg slecht nauwelijks communicatie

Reactie Bloedwaardentest:

Beste Tim,
Wat jammer dat je niet tevreden bent.
We hebben je een paar keer gemaild om te achterhalen waar het mis gegaan is, maar helaas hebben we geen reactie ontvangen.
Mocht je nog...
Beste Tim,
Wat jammer dat je niet tevreden bent.
Mocht je nog in de gelegenheid zijn om contact op te nemen, dan horen we graag van je.
Het Bloedwaardentestteam

Devlin Talman

Prima geholpen. Aanrader!

Rosalinde van de Rijdt

Snelle service, duidelijke instructie, bloedafname dichtbij huis.

Het was duidelijk dat de dokter niet regelmatig bloed afnam want hij moest drie keer prikken voor het lukte en toen stroomde er bloed langs mijn arm.
Ik zou het aanbevelen omdat dit het enige...
Ik zou het aanbevelen omdat dit het enige bedrijf is die voor MKIN gebruikt mag worden...

Reactie Bloedwaardentest:

Beste,
wat vervelend dat de bloedafname niet helemaal naar wens is verlopen.
Beste,
wat vervelend dat de bloedafname niet helemaal naar wens is verlopen.
We hebben geprobeerd per email contact met u op te nemen, maar helaas hebben wij geen reactie ontvangen.
Mocht u nog in de gelegenheid zijn om te reageren, dan horen we nog graag van u.
Het Bloedwaardentestteam

Carla Hendriksen

Ik vond de beoordeling van de test lastig. Het zou beter zijn om te vermelden 'binnen de normen' of iets dergelijks.

Anna De Boer

Goed, Bloedwaardentest doet wat het aangeeft te zullen doen.

Gal Gnainsky

Great service!