Eshuis

Een makkelijke manier om te bestellen. Alleen erg dure verzendkosten voor een simpel pakketje. Daarom gekozen om af te halen, in overleg met een medewerker in principe afgesproken voor vrijdagochtend afhalen. Dit was 5 juni bij een bestelling die op 1 juni geplaatst is. Echter, bij aankomst op de locatie bleken de blikken nog niet op voorraad te zijn. Als service wel gratis opgestuurd uiteindelijk, maar het was prettiger geweest als de medewerker donderdag aan het einde van de dag een bericht had gestuurd dat de blikken in de ochtend niet op voorraad zouden zijn.

Een eerdere bestelling bij blikken had een vergelijkbaar beloop. Toen zou ik een xx aantal bestellen maar waren er minder op voorraad en konden niet bijbesteld worden. Echter, had ik de bestelling per mail gedaan, een offerte ontvangen en een factuur betaald. Daarna werd er pas verteld dat er minder zouden zijn. Toen ook geen aanbod gekregen om de overige kostenloos op te sturen.

Ik zou het bedrijf aanbevelen, maar dat komt eigenlijk met name omdat je elders nergens hetzelfde kan bestellen.

Score voor Blikken.nl: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja