E.C.

Erg tevreden met onze bestelde kaarten. Goede en snelle hulp gekregen met het ontwerp. TOP!!

N.v.t.

Ingrid

Prima service, zeer klant vriendelijk, super tevreden

Blijf zo doorgaan

Marleen

Nette, chique kaarten. Snelle levering. Bij sommige kaarten is de snijrand te duidelijk zichtbaar

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Aantal keer telefonisch contact proberen te leggen maar geen gehoor gekregen. Misschien mogelijk maken twee keer een proefdruk voor een gereduceerd tarief te leveren.

pim

Prima niks aan te merken

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Kaart ontwerp was soms wat onhandig in gebruik

Carmen

Top!

Niet

Holterman

Na al een mooie proefdruk te hebben ontvangen, heb ik telefonisch contact opgenomen voor verdere adviezen. Een prettig gesprek, waarbij aanpassingen in het programma/kaartje direct werden uitgevoerd... Na al een mooie proefdruk te hebben ontvangen, heb ik telefonisch contact opgenomen voor verdere adviezen. Een prettig gesprek, waarbij aanpassingen in het programma/kaartje direct werden uitgevoerd door de medewerker. Super service!
Paar weken later was het zo ver om de kaarten te bestellen; teksten nog een keer goed doorlezen en klaar. Na een snelle ontvangst van de kaarten bleek het afgedrukt te zijn op ander papier, jammer! Verkeerde aanname van ons; door alle drukte en omstandigheden dachten we dat het exact op dezelfde manier was opgeslagen door de medewerker wat niet het geval was. Tip voor toekomstige ouders om hier extra naar te kijken bij daadwerkelijke bestelling.

Heb je een tip voor Blijkaartje?

- We misten 1 envelop, geen probleem want we houden zelf ook een kaart maar meld het wel even.
- Naast geboortekaarten hebben we ook 'Kraamfeest' kaarten besteld. Bij ontvangst bleek het dat we dit nog moesten knippen. Het zou een mooie service zijn als dit al door Blijkaartje wordt voorgesneden, dan zijn kaarten strakker/rechter dan zelf knippen.

Reactie Blijkaartje:

Hartelijk dank voor je feedback!

Alev

De kleuren in het ontwerp programma komen totaal niet overeen met de gedrukte kleuren op de kaarten waardoor wij meerdere keren een proefdruk hebben moeten bestellen om uiteindelijk de goeee kleur... De kleuren in het ontwerp programma komen totaal niet overeen met de gedrukte kleuren op de kaarten waardoor wij meerdere keren een proefdruk hebben moeten bestellen om uiteindelijk de goeee kleur te krijgen.

Reactie Blijkaartje:

Wat jammer dat je zo'n vervelende ervaring hebt met het zoeken naar de juiste kleur voor op je kaart. Het klopt dat de gedrukte kleuren iets kunnen afwijken dan zoals dit op een beeldscherm te zien... Wat jammer dat je zo'n vervelende ervaring hebt met het zoeken naar de juiste kleur voor op je kaart. Het klopt dat de gedrukte kleuren iets kunnen afwijken dan zoals dit op een beeldscherm te zien is. Hier zit altijd een klein verschil in. Daarnaast heeft ook het papiersoort invloed op uiteindelijke kleur. Elk papiersoort heeft een andere natuurkleur waardoor de kleur van het uiteindelijke ontwerp iets kan afwijken. Fijn dat we wel goed scoren op het bestelgemak en de snelheid van de levering. Neem gerust contact met ons op hierover, dan kunnen we samen zoeken naar een passende oplossing.

Gwenda

Vriendelijke en meedenkende medewerkers. Helemaal top!! Super blij met de kaartjes :D

Ga zo door!

Aisha

Super tevreden, kaartje helemaal naar eigen wens kunnen ontwerpen!!

Nvt

Amanda

2x een geboortekaartje bij jullie besteld en 2x zeer tevreden over de kwaliteit en over het bestel gemak.

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Sommige ontwerpen/ plaatjes kun je niet gebruiken bij andere kaartjes en dat vind ik een gemis. Vooral als je niet kunt kiezen uit 2 ontwerpen, kun je er niet zelf 1 ontwerp van maken. Dat zou... Sommige ontwerpen/ plaatjes kun je niet gebruiken bij andere kaartjes en dat vind ik een gemis. Vooral als je niet kunt kiezen uit 2 ontwerpen, kun je er niet zelf 1 ontwerp van maken. Dat zou voor in de toekomst nog een verbetering zijn.