Sylvie

Bij ons eerste bestelling liep iets fout met de kleur van het kaartje.
Bij ons eerste bestelling liep iets fout met de kleur van het kaartje.
Na een mailtje naar de klantenservice, kwam er heel snel antwoord. Blijkaartje plaatste meteen een nieuwe bestelling op hun kosten en deze was volledig in orde.
Een uitstekende service!

Danielle Bos

Onze trouwkaarten zelf ontwerpt bij blijkaartje. Ging heel makkelijk en het is zo ontzettend mooi geworden en helemaal naar onze smaak. Verzending ook super snel. Klantenservice voor vragen etc is... Onze trouwkaarten zelf ontwerpt bij blijkaartje. Ging heel makkelijk en het is zo ontzettend mooi geworden en helemaal naar onze smaak. Verzending ook super snel. Klantenservice voor vragen etc is ook fijn, erg behulpzaam!

Raynor

Prima ervaring, behulpzaam als je ze contacteert en kunnen op afstand ook jouw ontwerp helpen aanpassen! Zeker prettig als je zelf niet heel artistiek/creatief bent.

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Bij bezorging, misten we helaas 1 envelop, mag de pret niet drukken aangezien we al 2x een proefdruk hadden laten bezorgen en dus wel voldoende enveloppen hadden.

Amber

Duidelijke website, alles makkelijk te vinden.

cyriel

Een goede site met veel tools om een mooi kaartje te maken en goede materialen .

helaas worden je kaartjes niet gevouwen geleverd waardoor je een lelijke ongelijke vouw krijgt.
...

Terwijl de proef druk wel gevouwen aan komt.

Telefonisch zijn ze helaas super slecht bereikbaar. 8 keer gebeld op verschillende momenten maar helaas kreeg ik een bandje dat ik maar een mailtje moest sturen.

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Voor het bedrag wat de mensen betalen mogen de kaarten wel prefab gevouwen aankomen thuis

Reactie Blijkaartje:

Dank voor je review. Het klopt dat de bestelling van de set kaarten ongevouwen wordt geleverd. Ongevouwen kaarten zijn makkelijker te verpakken en raken hierdoor minder snel beschadigd tijdens... Dank voor je review. Het klopt dat de bestelling van de set kaarten ongevouwen wordt geleverd. Ongevouwen kaarten zijn makkelijker te verpakken en raken hierdoor minder snel beschadigd tijdens transport. Ondanks drukte op de klantenservice proberen we iedereen zo snel mogelijk te woord te staan. Fijn dat we op de overige punten goed bij je scoren. Veel plezier met je bestelling!

Nellie

Oke

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Ik vind het jammer dat je in de tekst niet verschillende lettergrootte kan gebruiken.

Reactie Blijkaartje:

Dank voor je review en wat fijn dat we op vrijwel alle punten goed bij je scoren. Het is inderdaad niet mogelijk om verschillende lettergroottes in één tekstvlak toe te passen. Je kunt dit... Dank voor je review en wat fijn dat we op vrijwel alle punten goed bij je scoren. Het is inderdaad niet mogelijk om verschillende lettergroottes in één tekstvlak toe te passen. Je kunt dit gemakkelijk oplossen door losse tekstvlakken te gebruiken. Mocht je onze hulp kunnen gebruiken, dan kun je ons gerust een mail sturen; info@blijkaartje.nl

Janet

Kwaliteit, service en zeer snel in huis

Nathasja

Heel mooi geboortekaartje, ontzettend blij mee!

Marina

Ik heb mijn bestellingen nog altijd niet ontvangen. Is de 6e verzonden en zou uiterlijk de 9e binnen zijn. Als het ook zo lang duurt als ik de geboorte kaartjes moet bestellen dan denk ik dat dit te... Ik heb mijn bestellingen nog altijd niet ontvangen. Is de 6e verzonden en zou uiterlijk de 9e binnen zijn. Als het ook zo lang duurt als ik de geboorte kaartjes moet bestellen dan denk ik dat dit te lang zal gaan zijn en ik genoodzaakt ben ergens anders te gaan kijken. Hopelijk is dit een eenmalig iets.

Jorieke

Snelle service, behulpzaam, goede kwaliteit