Alev

De kleuren in het ontwerp programma komen totaal niet overeen met de gedrukte kleuren op de kaarten waardoor wij meerdere keren een proefdruk hebben moeten bestellen om uiteindelijk de goeee kleur te krijgen.

Klantvriendelijk

Voldoende

Mogelijkheden ontwerp programma

Matig

Voldoende

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Reactie Blijkaartje:

Wat jammer dat je zo'n vervelende ervaring hebt met het zoeken naar de juiste kleur voor op je kaart. Het klopt dat de gedrukte kleuren iets kunnen afwijken dan zoals dit op een beeldscherm te zien is. Hier zit altijd een klein verschil in. Daarnaast heeft ook het papiersoort invloed op uiteindelijke kleur. Elk papiersoort heeft een andere natuurkleur waardoor de kleur van het uiteindelijke ontwerp iets kan afwijken. Fijn dat we wel goed scoren op het bestelgemak en de snelheid van de levering. Neem gerust contact met ons op hierover, dan kunnen we samen zoeken naar een passende oplossing.

Score voor Blijkaartje: 2/5
Zou je Blijkaartje aanbevelen? Nee