Professioneel en klantvriendelijk

Uitstekende service en advies. Verzending van artijkelen is uistekend.

Robert

Zeer goed geholpen aan onze trouwpakken

Nadat we bij een aantal andere zaken waren geweest waar we op zich wel prima werden geholpen, kwamen we bij Black tie. Door ons uitgebreid van advies te voorzien en verschillende pakken en stijlen... Nadat we bij een aantal andere zaken waren geweest waar we op zich wel prima werden geholpen, kwamen we bij Black tie. Door ons uitgebreid van advies te voorzien en verschillende pakken en stijlen te laten passen, kwamen we door deskundige hulp vrij snel tot een perfect pak voor onze bruiloft. Zeker een aanrader voor mensen die een perfect pak zoeken en deskundige hulp waarderen.

Leo de Klijn AdCura uitvaartverzorging

Aanschaf Jaquet

Na een prettig ontvangst met koffie samen met de adviseur de mogelijkheden doorgenomen.
ik had het geluk dat mijn maat op een paar kleine veranderingen in huis was.
In plaats van de 6...
ik had het geluk dat mijn maat op een paar kleine veranderingen in huis was.
In plaats van de 6 weken wachten binnen 3 uur gekleed de winkel uit. top service.
we komen zeker nog een keer terug voor de maatpakken.

Yassir Azza

Zeer tevreden

Absolute aanrader; zeer klantvriendelijk, professioneel, vlot en eerlijk. Voelde me erg welkom in de zaak, heb er dan ook een nieuw vast adres voor mijn kostuums bij.

Gerwin

Goede service

Een fijne winkel met oog voor persoonlijke aandacht.
Het personeel is voorkomend en beleeft.
Bij binnenkomst gelijk hartelijk ontvangen.

Tijdens het passen is er heerst er...
Een fijne winkel met oog voor persoonlijke aandacht.
Het personeel is voorkomend en beleeft.
Bij binnenkomst gelijk hartelijk ontvangen.

Tijdens het passen is er heerst er een ongedwongen sfeer, en alles is mogelijk.
Eventuele levertijden worden duidelijk gecommuniceerd.

Kortom een uitmuntende zaak.

Martijn van Cooten

Geweldige service

Onlangs heb ik een trouwpak gekocht en een aantal jacquets gehuurd. Het passen, vermaken, zelfs voor een grotere groep was tot in de puntjes verzorgd. Een winkel waar men blog echt aandacht voor... Onlangs heb ik een trouwpak gekocht en een aantal jacquets gehuurd. Het passen, vermaken, zelfs voor een grotere groep was tot in de puntjes verzorgd. Een winkel waar men blog echt aandacht voor de klant heeft. Het personeel heeft passie voor het vak en dat merk je. Ze hebben plezier in hun werk en zijn zeer professioneel.

Bob

Service zoals je het wilt hebben!

Last minute besloot ik om toch voor een bijzonder bruidegomsoutfit te gaan i.p.v. het standaardpak. Een belletje naar Arie en ik kon op dezelfde dag nog terecht voor een afspraak. Met nog 4 weken... Last minute besloot ik om toch voor een bijzonder bruidegomsoutfit te gaan i.p.v. het standaardpak. Een belletje naar Arie en ik kon op dezelfde dag nog terecht voor een afspraak. Met nog 4 weken tot de bruiloft had ik me enige zorgen moeten maken, maar door de wijze waarop ik geholpen ben weet ik dat ik een bijzonder pak heb voor onze grote dag, en dat Black Tie (voor mij: Arie) geweldige service biedt om haar kwaliteit te borgen. Complimenten!

Alex

Geweldige service!

Ik heb bij Black Tie geweest voor een maatpak voor mijn bruiloft. De service was uitstekend het pak werd op maat gemaakt en Hans nam de tijd voor de keuze en hielp zelfs met het aantrekken van het... Ik heb bij Black Tie geweest voor een maatpak voor mijn bruiloft. De service was uitstekend het pak werd op maat gemaakt en Hans nam de tijd voor de keuze en hielp zelfs met het aantrekken van het pak. Black Tie was de eerste pakkenzaak welke ik had bezocht en was meteen verliefd.

Prima!

Goede snelle service. Verzenden gratis vanaf €75,- een beetje ''ouderwets'' en op de site valt de verzendtijd lastig te polsen, maar dat was keurig één dag.