Hussein

Top

Blacktie heeft het goed voor mekaar. Op tijd alles binnen en afgemeten, past perfect.

Good job echt!!

H. Brouwer

Service bestaat nog

Black tie is de zaak om gelegenheidskleding te huren. Wij hadden een kostuum voor onze zoon nodig voor zijn gala. Hij is van top tot teen gekleed door black tie. Er wordt de tijd genomen om te... Black tie is de zaak om gelegenheidskleding te huren. Wij hadden een kostuum voor onze zoon nodig voor zijn gala. Hij is van top tot teen gekleed door black tie. Er wordt de tijd genomen om te kijken wat onze zoon het beste past. kleding wordt op maat gemaakt. Service is uitstekend, de klant is koning. Volgens afspraak geleverd. prijs/kwaliteit is goed. Op naar de volgende gelegenheid

Gemma van der Staak

Super

Wat een geweldige servise, heb heel veel winkels gehad en gezocht maar zoals hier werd ik nergens behandeld. Ik weet zeker dat ik zal schitteren op mijn Gala avond A.S. Woensdag. Dank je wel Hans... Wat een geweldige servise, heb heel veel winkels gehad en gezocht maar zoals hier werd ik nergens behandeld. Ik weet zeker dat ik zal schitteren op mijn Gala avond A.S. Woensdag. Dank je wel Hans Meeuwis

Kopen Maatpak voor Bruiloft

Goede service bij het kopen van een maatpak voor de bruiloft. Groot vakmanschap en goede kwaliteit stof. Vandaag pak opgehaald en gepast. Perfecte pasvorm. Aanrader!

Zakelijk kostuum

Goed geholpen bij aankoop van 2 zakelijke kostuums. Vriendelijke benadering en zeer tevreden over pakken!

Persoonlijke aandacht en maatwerk

Bij Black-tie maak je door de persoonlijke aandacht en de enorme professionele adviezen steeds de juiste keuze. Erg fijn dat deze winkel bestaat. Bovendien verkopen ze alleen maar echte kwaliteit.

W.S.J. Brattinga

Tailormade advies @ Black tie

Bij Black tie verstaan ze hun vak. De smaakvolle collectie in kleding en accessoires is van prima kwaliteit en biedt altijd voldoende keuze. Het team is echt vakkundig in inschatten wat je het beste... Bij Black tie verstaan ze hun vak. De smaakvolle collectie in kleding en accessoires is van prima kwaliteit en biedt altijd voldoende keuze. Het team is echt vakkundig in inschatten wat je het beste past en staat. En het in huis tailormade kunnen laten aanpassen van je kostuum maakt dat je alles onder een dak kunt vinden. Daarnaast is het een plezierige zaak waar je hartelijk wordt ontvangen. Ik koop hierom dus altijd mijn kostuums bij Black tie en kan zeggen dat ik daar langdurig plezier van heb!
Het is een plezierige zaak waar je altijd hartelijk wordt ontvangen.

Luc

Uitstekende business-maatkostuums en gelegenheidskleding

Bij Black tie verstaan ze hun vak. De kwaliteit van de kleding is uitstekend en je krijgt persoonlijk advies van het altijd vriendelijke personeel. Black tie mag deze nieuwe vaste klant daarom nog... Bij Black tie verstaan ze hun vak. De kwaliteit van de kleding is uitstekend en je krijgt persoonlijk advies van het altijd vriendelijke personeel. Black tie mag deze nieuwe vaste klant daarom nog vaak verwelkomen.

Hallootjes

Black tie is een winkel waar zonder opsmuk op gedegen wijze en tegen redelijke prijzen maatkleding van goed kwaliteit wordt geleverd.

Martin van den Heuvel

Jacquet op maat

"Als ik ooit ga trouwen, dan wil ik in jacquet." En zo geschiedde: oktober 2014 ben ik op een prachtige nazomerdag getrouwd in Ouderkerk aan de Amstel. Een fantastisch feest, wat we tot in de... "Als ik ooit ga trouwen, dan wil ik in jacquet." En zo geschiedde: oktober 2014 ben ik op een prachtige nazomerdag getrouwd in Ouderkerk aan de Amstel. Een fantastisch feest, wat we tot in de puntjes voorbereid hadden. Mede met dank aan de zeer hoge kwaliteit van mijn trouwkostuum: met zorg gemaakt door Black tie. Ik kijk met plezier terug op de pasavonden in den Bosch en de zeer plezierige en klantgerichte service. Het eindresultaat - mijn jacquet op maat - was in één woord geweldig!