stefan v hulten

Op de eerste plaats hebben jullie prachtig mooie pakken. Maar de service van Hans was echt uitzonderlijk goed, het uitzoeken van m'n trouwpak is daardoor gewoon echt nog specialer geworden. Niets... Op de eerste plaats hebben jullie prachtig mooie pakken. Maar de service van Hans was echt uitzonderlijk goed, het uitzoeken van m'n trouwpak is daardoor gewoon echt nog specialer geworden. Niets dan lof.

Zoals hierboven, klantvriendelijkheid was top.

Breedveld

Erg prettig geholpen. Zeer professioneel!

Mooie zaak.
Doeltreffende hulp
Persoonlijke aanpak

Smoking gehuurd. Snel geholpen door personeel met verstand van zaken en oog voor detail. Hier kom ik zeker nog een keer terug

Prima service, verstand van zaken en oog voor detail. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.

GJK

Uitstekend, van top tot teen in het nieuw, niet alleen de smoking maar ook de gala jurken van de beste kwaliteit

klant vriendelijk, top service, aan passen geen probleem.
alles top op maat gemaakt.
service 2.0 , ontzettend tevreden

Rolf Hoepelman DIM-it

Professioneel, accuraat, vakbekwaam, met brabantse hands-on mentaliteit en sfeer.

Senioriteit in de winkel.

Ik heb een Harris Tweed overjas op maat laten maken. Daarbij ben ik zeer vriendelijk en goed geholpen door Dhr. Meeuwis. Duidelijke uitleg en rustig alle mogelijkheden en wensen doorgesproken,... Ik heb een Harris Tweed overjas op maat laten maken. Daarbij ben ik zeer vriendelijk en goed geholpen door Dhr. Meeuwis. Duidelijke uitleg en rustig alle mogelijkheden en wensen doorgesproken, ondanks dat ik zonder afspraak was langs gegaan. De jas werd door externe omstandigheden helaas later geleverd maar Dhr. Meeuwis heeft er alles aan gedaan deze verlate levertijd zo kort mogelijk te laten duren. De jas is helemaal naar wens, precies zoals ik hem wilde.

Zeer goede service en erg prettig contact.

hans kruit

Harris tweed colbert besteld via de webshop. Op de derde dag in huis, degelijk verpakt in kartonnen doos met luxe transporthoes bijgesloten (kostenloos). Colbert te klein, daarom zekerheidshalve... Harris tweed colbert besteld via de webshop. Op de derde dag in huis, degelijk verpakt in kartonnen doos met luxe transporthoes bijgesloten (kostenloos). Colbert te klein, daarom zekerheidshalve naar de winkel in Den Bosch en daar prima gadviseerd en geholpen, colbert teruggenomen en nieuw colbert uitgezocht. Ook maar direkt bijpassende schoenen gekocht. Goede winkel trouwens, overzichtelijk, ruim en rustig. De mensen zijn eerlijk en vakkundig. Kortom een prima ervaring. Voor mijn kledingstijl (Engels klassiek) ga ik niet meer naar iets anders.

Vakkundig, snelle en goede service. Ruim assortiment.

John de Mol

Netjes en goed geholpen, alles hing netjes op de afgesproken tijd klaar.

Persoonlijke aandacht en advies.

JIM R

Mijn rokkostuum was perfect: goede kwaliteit en deskundig op maat gemaakt.
Mooie winkel.

Deskundige en snelle hulp

De website geeft een goede indruk.
Persoonlijke service in de winkel, goed gemeten bij aanpassingen, perfecte pasvorm bij aflevering.

Zie boven.