BIJN.nl

Frans

Keurig bureau wat hun afspraken nakomt en hun werk goed doen

Sterke punten BIJN.nl

de Coronaregels werden heel goed gehanteerd

Kweekel

Positieve ervaring. Alle vragen die ik had, zijn beantwoord.

Kennis, relativeringsvermogen

Rozanne Colijn

Door BIJN de bouwtechnische keuring en daaropvolgend een funderingsonderzoek laten uitvoeren voor de aanschaf van mijn nieuwe (oudere) woning. Erg prettig geholpen door vaste bouwkundigen. Waren... Door BIJN de bouwtechnische keuring en daaropvolgend een funderingsonderzoek laten uitvoeren voor de aanschaf van mijn nieuwe (oudere) woning. Erg prettig geholpen door vaste bouwkundigen. Waren heel makkelijk bereikbaar en echt behulpzaam. Zij maakte een offerte die echt paste bij mijn situatie zodat ik niet onnodig teveel betaalde. Zij beantwoorden al mijn vragen altijd met veel geduld. Zou BIJN echt aanraden aan mensen die een bouwtechnische keuring of funderingsonderzoek moeten laten doen!

Sterke punten BIJN.nl

Kundig, geduldig, vriendelijk, laagdrempelig en betrouwbaar.

Henriette

Erg fijn bedrijf, de keuring was snel ingepland, de mensen aan de telefoon waren erg aardig en behulpzaam en de bouwkundige was een vriendelijke en kundig man (de heer Korbijn). De volgende dag... Erg fijn bedrijf, de keuring was snel ingepland, de mensen aan de telefoon waren erg aardig en behulpzaam en de bouwkundige was een vriendelijke en kundig man (de heer Korbijn). De volgende dag direct een uitgebreid rapport. Bedankt!

Sterke punten BIJN.nl

Vriendelijk, behulpzaam, kundig en snel rapport ontvangen.

Verhaaf

Zeer vriendelijke man. Met verstand van zaken

Snelle service!

s.kortland

Goed. Wel vond ik het rapport onduidelijk, er werd bijvoorbeeld gerept over houtrot, maar na navraag bleek dat te zijn; als u er niets aan doet kan er houtrot ontstaan en dan zijn dit te kosten. Dat... Goed. Wel vond ik het rapport onduidelijk, er werd bijvoorbeeld gerept over houtrot, maar na navraag bleek dat te zijn; als u er niets aan doet kan er houtrot ontstaan en dan zijn dit te kosten. Dat is een enkel voorbeeld, maar er waren meer van dit soort onduidelijkheden wat wel voor onnodige zorgen leidde bij ons.

Sterke punten BIJN.nl

Neemt de keuring zeer serieus is lang bezig en checkt alles uitvoerig.

KS Padiwita

Erg tevreden.

Heel professioneel.

Danielle

Automatisch proces loopt erg goed en ook het gesprek bij de keuring was erg plezierig. Prima ervaring.

Sterke punten BIJN.nl

Communicatie: online, tijdens de keuring en het rapport. Duidelijk, helder en betaalbaar.

Bresser

Zeer goede ervaring

Sterke punten BIJN.nl

De punten aan gegeven waar we zelf niet op gelet hadden

Henk Janssen

Alles prima verlopen. Goed contact en helder over wat ze wanneer doen.

Transparantie, snelheid.