BIJN.nl

N. Van Alphen

Professioneel, grondig

Sterke punten BIJN.nl

Heeft veel kennis van zaken

Robin Bremer

grondig

M. Rowland

Vriendelijke medewerkers, duidelijke uitleg over de verschillende diensten incl kosten, samen naar een oplossing kijken, nette bevestiging vd afspraak met link naar uploaden documenten en betaling

Sterke punten BIJN.nl

Netjes en voor de afgesproken tijd al aanwezig. Duidelijke debrief van observaties en snelle rapportage

M. Golshani

De taxatie werd snel en goed uitgevoerd. de contacten met mensen aan de telefoon waren plezierig, evenals met de taxateur zelf.

Sterke punten BIJN.nl

Ik heb geen verstand van de deskundigheid maar in ieder geval is de klantgerichtheid een sterk punt.

Nathalie

Snel en vakkundig

Sterke punten BIJN.nl

De reactie en beschikbaarheid zijn snel. De bouwkundige keuring is naar tevredenheid uitgevoerd. Aanrader voor prima prijs.

vera terraneo

Positieve ervaring

Grondige werkwijze

Disseldorp

Alles was duidelijk, en de afspraak was ook snel en duidelijk gemaakt. Het rapport had ik ook spoedig in huis. Ik heb de dienstverlening als zeer prettig ervaren!

Sterke punten BIJN.nl

Snelle reactie, snel in gepland.

Gerben

De taxatie was goed, snel en kundig

Sterke punten BIJN.nl

Er kon erg snel gehandeld worden!

Josse Verschure

Zeer vriendelijk en goede communicatie

Communicatie en vriendelijkheid

Jessie

Erg vriendelijke medewerkers, doen hun werk zorgvuldig en het rapport kregen we zelfs sneller dan verwacht!

Sterke punten BIJN.nl

De meneer die ik aan de telefoon sprak legde alles netjes uit en was erg vriendelijk. De deskundige was ook erg vriendelijk en deed zijn werk goed!