BIJN.nl

Bijn.nl

Alle tijd wordt voor je genomen.

Goed advies. Lage prijs.

w.b. Camoenie

Matig, afspraken onduidelijk, moeilijk bereikbaar, bellen niet terug.

Matig, afspraken onduidelijk, moeilijk bereikbaar, bellen niet terug.

Sturen eerst zonder toelichting aanvullende offertes, die ik niet heb aangevraagd en dan pas na aandringen het bouwkundig rapport, duidelijk een commerciële aanpak, geeft gevoel neutraliteit in gevaar te brengen....

Sterke punten BIJN.nl

zouden snel kunnen werken, doen én bouwkeuringen én energielabel.

Sobiha

Contact verliep soepel en duidelijk communicatie tussendoor. Fijn dat het zo snel geregeld is!

Sterke punten BIJN.nl

snel contact, vriendelijk en professioneel

Tina Springintveld

Nu 2 keer te maken gehad met de firma BIJN en beide keren prima!

Sterke punten BIJN.nl

snel contact en uitleg voorafgaande aan de opdracht en rapport op tijd binnen, kundige mensen

W. Colbers

Wij zijn erg tevreden over de score.

Sterke punten BIJN.nl

Gewoon goed met een goede deskundige uitleg van zaken!

Arjen Bakker

Zeer positief, snelle reactie & actie, uitgebreid en grondige keuring

Snel, grondig, concurrerend

Susan Boersma

Helaas kan ik niet minder dan een halve ster geven, anders had ik dat zeker gedaan. In januari 2020 heeft Bijn onze (op dat moment toekomstige) woning gekeurd en op basis van het bouwkundig rapport... Helaas kan ik niet minder dan een halve ster geven, anders had ik dat zeker gedaan. In januari 2020 heeft Bijn onze (op dat moment toekomstige) woning gekeurd en op basis van het bouwkundig rapport hebben we de woning gekocht. Helaas bleek al snel dat de bouwkundig ingenieur niet goed te werk was gegaan en kwamen we het ene na het andere mankement tegen. Bijn heeft vanaf het begin tegen gewerkt en wilde in eerste instantie geeneens voor een tweede keer langskomen om te kijken naar de gebreken die de eerste keer over het hoofd waren gezien. Nadat we ruim een jaar met een jurist bezig zijn geweest om ons gelijk te halen, kunnen we de zaak eindelijk achter ons laten. Gelukkig heeft de verzekeraar van Bijn bijna 90 % van de schade vergoed, maar als Bijn zijn werk goed had gedaan, hadden wij ons huis nooit gekocht!!!

Marjolein Duivenvoorde

Hele vriendelijke/sociale partij, welke alles kritisch hebben nagelopen en genoteerd in het bouwtechnische rapport.

- Vriendelijke medewerkers
- Goede communicatie
- Zoals gevraagd alles kritisch nagelopen
- Alles goed genoteerd

Aart Schaap

Goed opgebouwd en uitgevoerd onderzoek. Duidelijk avies in een duidelijke rapportrage.

Prettig communicatief

Ve

Zeer positief goede contacten komt afspraken na en zeer deskundig

Sterke punten BIJN.nl

Deskundig en snel en betrouwbaar komt na wat er gezegd wordt