Cynthia Postma-Kolsteeg

Heel fijn ontvangen, Carolien heeft prachtige persoonlijke sieraden voor ons gemaakt.
Nadat het steentje na verloop van tijd los was geraakt heeft ze deze er weer heel mooi opgezet, deze zal er nu ook niet zomaar meer af kunnen vallen.
Bedankt ook voor je luisterend oor!

Reactie Bij Mij Assieraden:

Ik vond het een hele mooie opdracht, ondanks de intens verdrietige aanleiding natuurlijk. Fijn dat alles zo naar wens is, Cynthia. En hier een lief berichtje. Top.

Marieke

Heel fijn. Nam de tijd en dacht met ons mee. Zo blij met het resultaat.

Reactie Bij Mij Assieraden:

Goed om te horen, Marieke!

Nancy Tabois-Swillens

Carolien luistert goed naar je wensen en denkt goed mee, uiteindelijk een hele mooie persoonlijke ring gemaakt .

Reactie Bij Mij Assieraden:

De ring past perfect bij je, dank voor je vertrouwen, Nancy. Liefs Carolien.

Nel van den Maagdenberg

Super lieve ontvangst. En het sieraad is super mooi geworden.

Reactie Bij Mij Assieraden:

Heerlijk om te horen, Nel. Dankjewel.
Live groet Carolien.

Sigrid

Rustig en ongedwongen neemt Carolien de tijd om te luisteren naar wat je zoekt. Het gekozen ontwerp is tijdloos en mooi in zijn eenvoud. Dank je wel voor de fijne zorg waarmee je dit sierraad hebt... Rustig en ongedwongen neemt Carolien de tijd om te luisteren naar wat je zoekt. Het gekozen ontwerp is tijdloos en mooi in zijn eenvoud. Dank je wel voor de fijne zorg waarmee je dit sierraad hebt gemaakt.

Jacqueline.klinkenberg.

Super vriendelijk,begrijpt goed wat je wilt.

Catalijne Grootveld

Super vriendelijk ontvangen en goed geholpen er wordt echt met je meegedacht. Het eindresultaat is nog mooier dan verwacht. Ik zou iedereen die iets unieks en waardevols zoekt, ter nagedachtenis aan... Super vriendelijk ontvangen en goed geholpen er wordt echt met je meegedacht. Het eindresultaat is nog mooier dan verwacht. Ik zou iedereen die iets unieks en waardevols zoekt, ter nagedachtenis aan een dierbare, aanraden hier naar toe te gaan.

Anja

Eerste gesprek was prettig, voelde me gehoord.

Reactie Bij Mij Assieraden:

Dankjewel voor je berichtje Anja. Groet Carolien.

Monique Stolp

Fijne adviezen en meedenken in mogelijkheden. Erg blij met het eindresultaat, een bijzonder sieraad, niet alleen wat de emotionele lading betreft

Reactie Bij Mij Assieraden:

Goed om te horen, Monique. Lieve groet Carolien.

Nicole van der Horst

Zeer goed, veel persoonlijke aandacht, prachtig sieraad en geheel naar wens gemaakt

Reactie Bij Mij Assieraden:

Ik vond het ook fijne gesprekken, Nicole. Dank voor je berichtje hier. Lieve groet Carolien.