Amber

Na ontvangen te zijn en ons verhaal te hebben gedeeld in de molen van Schiedam heeft Carolien een ring voor mij gemaakt. Het is precies geworden zoals ik in mijn hoofd had. Een ring voor het leven.... Na ontvangen te zijn en ons verhaal te hebben gedeeld in de molen van Schiedam heeft Carolien een ring voor mij gemaakt. Het is precies geworden zoals ik in mijn hoofd had. Een ring voor het leven. Bedankt Carolien voor het maken van dit waardevolle sieraad voor mij. Het is fijn om mijn dochter op deze manier bij mij te dragen.

Wat fijn, Amber.
Dankjewel. Lieve groet Carolien.

Linda Vis

Mijn moeder, zus en ikzelf hebben allemaal een prachtige ring laten maken met hierin het as van mijn vader. Drie totaal verschillende ringen; ze passen perfect bij wie wij zijn. We zijn er heel blij... Mijn moeder, zus en ikzelf hebben allemaal een prachtige ring laten maken met hierin het as van mijn vader. Drie totaal verschillende ringen; ze passen perfect bij wie wij zijn. We zijn er heel blij mee. We kunnen ernaar blijven kijken. Zo waardevol om letterlijk onze geliefde vader voor altijd bij ons te kunnen dragen. We zijn Carolien dankbaar. Voor de mooie ringen uiteraard, maar ook voor de begripvolle en fijne manier waarmee ze ons geholpen heeft en omdat ze ons heeft laten inzien dat er ook tijdens/na een zeer ingrijpende en intens verdrietige periode, lichtpuntjes te vinden zijn.

Dankjewel lieve Linda.
Ik heb heel dankbaar werk. Graag gedaan.
Liefs Carolien.

Conny

Twee zussen dachten eenzelfde ring te laten maken. Wat na overleg met Carolien resulteerde in ieder een eigen ontwerp met dezelfde basis ring. Heel mooi! Wij zijn er erg blij mee.. Dank je wel!

Reactie Bij Mij Assieraden:

Graag gedaan, Conny. Dank voor jullie vertrouwen. Liefs Carolien.

Gislaine

Goed contact gehad via de mail en telefonisch. Vandaag mijn ring ontvangen en ben er erg blij mee! Hij is prachtig.

Malissa

Heel erg prettig en wat een mooie ring heeft zij voor mij gemaakt.

Dankjewel, Malissa.

Malissa

Prettig

Dank Malissa!

Margot Oomen

Carolien is een echte vakvrouw! Ze maakt de mooiste sieraden en denkt heel erg met je mee. Bij de kennismaking hadden we meteen al een goed en prettig gevoel bij Carolien. Vandaag mijn ring bij haar... Carolien is een echte vakvrouw! Ze maakt de mooiste sieraden en denkt heel erg met je mee. Bij de kennismaking hadden we meteen al een goed en prettig gevoel bij Carolien. Vandaag mijn ring bij haar opgehaald. Hij is echt prachtig geworden! Een uniek sieraad van Carolien is zeker een aanrader!

Reactie Bij Mij Assieraden:

Wat fijn om te horen, Margot! Dank voor je lieve berichtje. Liefs Carolien.

Rooms Nelly

Caroline is een super dame , heb haar ontdek via haar verhaal online, en dat verhaal heeft mij volledig meegenomen ,bij mij gaat het over “Asse sieraden” ,heb direct afspraak gemaakt .De service is... Caroline is een super dame , heb haar ontdek via haar verhaal online, en dat verhaal heeft mij volledig meegenomen ,bij mij gaat het over “Asse sieraden” ,heb direct afspraak gemaakt .De service is top ,Caroline is een top dame ,luisterde oor naar je verhaal . En daaruit komt een mooi eind resultaat. Dikke Merci Caroline

Reactie Bij Mij Assieraden:

Dankjewel voor je lieve berichtje.
veel plezier van jullie sieraden.
Liefs Carolien.

Ingrid

Zó blij dat we jou gevonden hebben. Wat heb je voor ons prachtige sieraden gemaakt, zo dierbaar, persoonlijk en waardevol. Heel erg bedankt!

Graag gedaan, Ingrid.
een eer.
liefs Carolien.

Ad

Zoveel aandacht, zoveel gevoel, zoveel begrip. En aan het eind van de rit een schitterend sieraad als nagedachtenis. Heel dankbaar.

Reactie Bij Mij Assieraden:

Fijn om te horen, Ad. Graag gedaan.