8.2/10
8.2/10

Bestelling werd bezorgd door Oegema. De chauffeur belde een kwartiertje van te voren. Toevallig was er iemand thuis. Er was van te voren geen terugkoppeling geweest over het bezorgmoment zodat hier... Bestelling werd bezorgd door Oegema. De chauffeur belde een kwartiertje van te voren. Toevallig was er iemand thuis. Er was van te voren geen terugkoppeling geweest over het bezorgmoment zodat hier rekening mee gehouden kon worden.

Mvk

Het bestelde product de volgende dag ontvangen. Erg netjes gegaan allemaal

Duidelijke website met goede informatie en snelle zoekfunctie

De jong

Zeer tevreden

Aangeven wanneer zending komt.

Bastiaensen Gert

Goede ervaring. Ze hielpen mij goed en snel verder.

De bestel site aanpassen zodat ze vanuit België ook kunnen bestellen.

Bogaard

Via de webshop 2 spatborden besteld.
Snelle levering en heldere communicatie

Marijke Hofland - van der Velden

Eenmalige bestelling van zwemband, strandbal, zwemvleugeltjes en opblaasbaar zwembad van het merk lief lifestyle

snel, goedkoop, reele kosten voor verzenden.

nee

Redelijk

Niet op de hoogte gehouden van de verzending. Zou woensdag komen maar was er niet . geen bericht dus weer bellen!!!

Grondsma

Iets besteld en betaald voor Sinterklaas waarvan ná betaling blijkt dat de voorraad op de website niet klopt

voorraad beter bij houden zodat je niet iets kunt bestellen én vooraf betalen wat er niet is!!

Reactie BigOutdoorToys.nl:

Helaas is er in deze periode een run geweest op dit product en was deze derhalve uitverkocht. Door tijdsdruk is deze helaas op de site niet aangepast en kon mevrouw de maxi lader nog bestellen... Helaas is er in deze periode een run geweest op dit product en was deze derhalve uitverkocht. Door tijdsdruk is deze helaas op de site niet aangepast en kon mevrouw de maxi lader nog bestellen zonder te weten dat er een leveringsperiode op zat. Wij hebben onze excuses aangeboden en meteen het verschuldigde bedrag terug geboekt.

Reactie BigOutdoorToys.nl:

Klant heeft gelijk, door drukte zijn we vergeten de verzendgegevens aan de klant door te sturen. Dit zorgt voor onduidelijkheid, onze excuses voor het ongemak.
Gelukkig is het pakket op de...
Gelukkig is het pakket op de aangegeven datum geleverd.