8.2/10
8.2/10

Hartman

Prima!

Geen track en trace nummer per email ontvangen, of een email dat het volgende dag bezorgd wordt oid. Anders was het ook 5 sterren.
Order was niet te volgen, waardoor ik op

Was geen after sales. (Afgezien van deze enquete).

Positieve ervaring. Snelle levering en duidelijk bestelprocedure.

Yvonne

Besteld ivm de scherpe prijs van het product. Na de bevestiging geen verzendbericht meer ontvangen. Ws was de levering sneller dan het bericht.

Ik heb n product besteld waarbij stond voorradig maar dit bleek niet zo te zijn kreeg wel al snel n mail hierover en of ik t geld
geretourneerd wilde hebben. Nu zijn we in afwachting van t...
geretourneerd wilde hebben. Nu zijn we in afwachting van t bestelde product want we willen t toch graag geleverd hebben.
jammer alleen dat ons dochterje al jarig is geweest en dat haar cadeau er nog niet is .

Dat er snel n mail kwam over t niet voorradige product en dat ik kon kiezen of ik t bedrag geretourneerd wilde hebben

T beter bijhouden of de producten daadwerkelijk op voorraad zijn

Cherish Brul

Goed, fijn geholpen.

Fijne mensen die me hebben geholpen, reageren ook heel snel op je mail. Alles netjes afgehandeld. Belangrijkste dat mn kleine jongen dolblij was met zn trekker.

Nee

Sannen Stefan

Alles prima in orde

Goed correcte service

nvt

Prima service, vlotte afhandeling, uitstekend product!

Duidelijke informatie, goede foto's en heldere omschrijvingen.

Nee

Marianne van Laar-Adriaansen

Wij hebben niet gekregen wat wij besteld hadden. de door post nl aangeboden doos bleek leeg en is dan ook door ons niet in ontvangst genomen en met de vervoerder terugbezorgd bij u als het klopt.... Wij hebben niet gekregen wat wij besteld hadden. de door post nl aangeboden doos bleek leeg en is dan ook door ons niet in ontvangst genomen en met de vervoerder terugbezorgd bij u als het klopt. Wij zijn benieuwd naar uw vervolg op dit fenomeen.

bereidwilligheid tot leveren, maar vervolgens niet geleverd krijgen

In een deugdelijke verpakking verzenden zodat openmaken of uit de verpakking zakken voorkomen wordt.

Prima. Goede prijs.

Levering prima