8.2/10
8.2/10

Duidelijk bestelproces en snelle, correcte levering.

Duidelijk bestelproces en snelle, correcte levering.

Erg vriendelijke bediening

Geen, ga zo door

M. de JOng

Prima, vlotte / snelle levering

Medewerker denkt met je mee om tot een vlotte afhandeling te komen, zoekt naar een mogelijke oplosssing en belt je binnen een 10 min terug met een oplossing, kortom prima voor een webshop.

Koster

Uitstekend

super levering en vlot mail contact je weet waar je aan toe bent dus dikke pluim

Wim

Goede website, eenvoudig bestellen, wat langzaam met aflevering.

Telefonisch ook goed bereikbaar.

Zondag besteld, donderdag geleverd.

Big outdoor toys

Snelle reactie op een vraag. Heel klantvriendelijk

Bolhoven

Eerste maal bij dit bedrijf besteld

Eerste maal bij dit bedrijf besteld

De trampoline werd binnen een dag geleverd. Top, alleen was ik niet op de hoogte wanneer er bezorgd werd, dus het was toeval dat er iemand thuis was. Een korte mail zou voldoende zijn.

K Dekker

Prima!

prima!

Snelle levering, goede prijs

snelle levering, goede prijs

levering was erg snel, maar we waren niet op de hoogte van het tijdstip van levering, daardoor stond de pakketdienst voor een dichte deur. Ze hebben het pakket naast de woning gezet. Dat vonden we... levering was erg snel, maar we waren niet op de hoogte van het tijdstip van levering, daardoor stond de pakketdienst voor een dichte deur. Ze hebben het pakket naast de woning gezet. Dat vonden we verder niet erg.

Opmerkelijk verschil tussen website en ’echte’ winkel

Bestellen via internet verloopt prima.
Alles geleverd zoals besteld en snel.

Wij hebben eerst via internet info opgezocht en wisten al wat wij wilden. Daarna zijn wij in de winkel zelf geweest om te kijken..... Wij vinden het echter verbazingwekkend dat als wij de trampoline... Wij hebben eerst via internet info opgezocht en wisten al wat wij wilden. Daarna zijn wij in de winkel zelf geweest om te kijken..... Wij vinden het echter verbazingwekkend dat als wij de trampoline kochten via internet € 10,00 goedkoper uit waren en dan werd de trampoline ook nog gratis bezorgd. Dit was niet mogelijk als wij de trampoline in de winkel hadden gekocht. (De 10,00 kon er uiteindelijk dan wel af, maar dan moesten we de trampoline zelf meenemen). Wij hebben dus dezelfde dag de trampoline maar via internet gekocht i.p.v. in de winkel..... Beetje rare situatie!