Klantvriendelijkheid / Customer friendliness
Info over verloop order / Info about pass order

Trees Cuppens

Tot nu toe goed

Sterke punten / Strong points

houdt me goed op de hoogte waar ze mee bezig zijn

zou niet weten...

R.vd.Berg

Prima en duidelijke website. Service is goed. Snelle reactie op mail. Ik kan niet anders zeggen prima en volgende keer bestellen we weer. Trouwens ook een breed assortiment šŸ‘

Snelle service/reactie

Fonny

Nice online site snelle levering

De service over de levering is Suc6 vol

Nvt

Agaat

Perfect

Kwaliteid
Snelle verzending

Grotere colectie

Geth

Zeer klantvriendelijk, ik werd n.a.v. mijn bestelling gebeld omdat een polo klein viel en ik wellicht een maatje groter kon nemen en dat klopte helemaal! En ik heb prachtige shirts gekocht voor een... Zeer klantvriendelijk, ik werd n.a.v. mijn bestelling gebeld omdat een polo klein viel en ik wellicht een maatje groter kon nemen en dat klopte helemaal! En ik heb prachtige shirts gekocht voor een zeer redelijke prijs!

Klantenservice

Nvt

Martijn

Snel geleverd

Sterke punten / Strong points

Niet al te duur en snel geleverd

Erik

Omschrijving van het product

Tot nu toe nog geen

prive

Vind ik niet zo best ik wacht al 9 dagen op mijn zending

Verbeterpunten of tips / Improvements or tips

geen zending mee gegen dpd die zijn niet coreckt met bezorgen

Geachte klant,
Wat vervelend dat wij iets niet goed zouden hebben gedaan. U heeft op woensdag 11 mei een joggingbroek besteld, met een levertijd van tussen de 3 Ć” 5 werkdagen. Wij hebben vrijdag 13 mei al de joggingbroek netjes aan u verzonden via onze vervoerder DPD. Helaas is daar het Ć©Ć©n en ander fout gegaan waardoor het pakket pas dinsdag in hun depot terecht is gekomen. U heeft mij hier dinsdag 17 mei nog over gebeld. Ik heb u toen netjes gemeld dat uw track en trace code die dag wel geactiveerd zou worden. Vervolgens komt er nu deze review uit. Ik bel u vervolgens netjes op maar krijg geen enkele kans om iets uit te leggen of iets op te lossen met u. U geeft van alles de schuld naar ons, en heeft totaal geen begrip voor een situatie die er is ontstaan. Het kan helaas wel eens voorkomen dat dit gebeurt. Er kan van alles mis gaan, nu speelt ook nog eens de corona mee. Veel bedrijven kampen met personeelsproblemen. Het is vandaag 18 mei precies 5 werkdag, dus geen 9 dagen.

Albert

Niet goed, 1e keer zwembroek besteld maar is veels te groot. Ik heb een taillemaat van 128cm, bij deze zwembroek stond 138 cm. Maar is veel meer dan 10 cm groter. Nu ben ik dus 42,00 kwijt aan iets... Niet goed, 1e keer zwembroek besteld maar is veels te groot. Ik heb een taillemaat van 128cm, bij deze zwembroek stond 138 cm. Maar is veel meer dan 10 cm groter. Nu ben ik dus 42,00 kwijt aan iets waar ik niets aan heb. Ik heb dit ook telefonisch gemeld, maar krijg alleen maar een dank je wel. Maar geen tegoedbon of kortingscode.
Daarbij komt dat als ik een andere zwembroek wil bestellen ik moet gokken welke maat ik moet hebben. Ik baal hier goed van.

Sterke punten / Strong points

Hier hebben ze echte grote maten en hele goede service

Geen idee

Geachte klant,
Bedankt voor uw aangepaste review. Alleen de tekst is niet aangepast. Maar alles is nu goed geregeld en word netjes opgelost. Helaas had u iemand anders gebeld anders hadden we het al eerder voor u opgelost, want wij zouden onze klanten nooit zo behandelen aan de telefoon. Nogmaals bedankt voor het aanpassen, misschien alleen de tekst nog doen šŸ¤£
Mvg Biggymanskleding team.
Update klant kon helaas de tekst niet meer aanpassen.

Vissers

Snel, duidelijk, gemakkelijk.

Sterke punten / Strong points

Taille maten per product zijn vermeld

Geachte klant,
Bedankt voor uw review, we horen graag van u wat wij als klantvriendelijkheid kunnen verbeteren voor u. Want nu weten wij niet wat daar verkeerd is gedaan volgens uw lage beoordeling. Dus graag horen wij feedback hierin.