Klantvriendelijkheid / Customer friendliness
Snelheid levering / Speed delivery
Reactiesnelheid / Reaction speed
Info over verloop order / Info about pass order

Krol

Er staat niet direct vermeld dat o.a. zwemkleding niet kan worden geretourneerd. Het zou prettig zijn als dit in het bestelproces wordt vermeld. Nu zit ik met een artikel met een verkeerde maat dat... Er staat niet direct vermeld dat o.a. zwemkleding niet kan worden geretourneerd. Het zou prettig zijn als dit in het bestelproces wordt vermeld. Nu zit ik met een artikel met een verkeerde maat dat ik niet terug kan sturen.
Ja, het staat in de algemene voorwaarden. Maar wie gaat dit nu als eerste lezen.

Sterke punten / Strong points

Zullen er ongetwijfeld zijn maar ik heb dat niet ervaren

Verbeterpunten of tips / Improvements or tips

Vermelden dat zwemkleding niet kan worden teruggestuurd.
Dit was een dure les.

Geachte klant,
Wat vervelend dat u niet gelezen heeft op onze website dat zwemkleding en ondergoed niet retour gezonden mag worden. Dit word toch wel zeer duidelijk vermeld. Het staat namelijk op onze website, in uw order bevestiging en inderdaad in de algemene voorwaarden die u toch gelezen heeft van te voren want die heeft u toch zelf geaccepteerd. De wet van hygiëne is er niet voor niets. U zou het toch ook niet fijn en fris vinden als u een zwemshort ontvangt waar een ander in gezeten heeft. Het is dan ook erg jammer dat wij een 1 scoren terwijl alles zeer duidelijk vermeld staat overal, en wij alles netjes verzonden hebben en alle info netjes gemaild hebben aan u. In geen enkele review hebben wij ooit een 1 ontvangen, bedankt hiervoor zodat andere mensen ook kunnen lezen en zien dat wij niks verbergen. Tevens is net ook nog zo dat u een zwembroek besteld heeft die afgeprijsd is.
Mvg Biggymanskleding.nl

D.Stoffers

Goede kwaliteit

goed spul

wat lange levertijd

Geachte klant,
Bedankt voor uw review, helaas kon uw bestelling niet snel geleverd worden. Er staat namelijk bij dit product bij dat deze een levertijd heeft van 3 tot 5 werkdagen. Producten die bij ons op voorraad zijn worden binnen 24 uur geleverd, anders producten zoals die van u komen vanaf de leverancier af.

Andre Lam (M.A.M.)

Zeer goed en levering ook mooi op tijd

grote maten en overzichtelijk

Henk

Heel goed

mooie kwaliteit

Verbeterpunten of tips / Improvements or tips

veel verschil in de maat 3 xl. Had een 5 stuks verrassingspakket besteld. 1 stuk valt uit als 4 xl en een ander als 2xl. 3 st. waren goed.

Geachte klant,
Bedankt voor uw review, want betreft uw opmerking elke leverancier heeft een andere pasvorm. Wij geven dit per artikel netjes aan op onze website. Dus voor een mystery box leveren wij de maten die besteld zijn.

A.M van Kesteren

veel

ter Veen-Kruit

Goede en vlotte service

Sterke punten / Strong points

Snelle levering, achteraf betalen en een outlet gedeelte

Verbeterpunten of tips / Improvements or tips

Filters kunnen gebruiken als je in de outlet gedeelte zit, het lukte mij niet, maar misschien was de optie er wel en anders zou dit pluspunt worden

Kees van den Berg

Prima. Eindelijk kleding in mijn maat.

Vrolijke kleuren