Klantvriendelijkheid / Customer friendliness
Snelheid levering / Speed delivery
Reactiesnelheid / Reaction speed
Info over verloop order / Info about pass order

TdJ

Retourkosten betalen van 6,50; schande. Uit de tijd, mensen niet kopen bij deze site

Verbeterpunten of tips / Improvements or tips

Duidelijker op de site vermelden dat de retourkosten voor de besteller zijn; nooit meer!

Geachte klant,
Bedankt voor uw review, heel raar dat u dit niet eerder heeft gelezen, want u heeft tenslotte de algemene voorwaarden geaccepteerd waar dit netjes in staat. Tevens staat dit zeer duidelijk vermeld op onze website op diverse pagina’s. Gelukkig hebben 99% procent van onze klanten hier geen problemen mee, en snappen ook zei dat dit normaal is. Wel raar dat we op alle punten slecht scoren terwijl wij u zeer vriendelijk geholpen hadden ondanks dat u zelf iets verkeerds had besteld en wij dit netjes hadden opgelost voor u. Ook de bestelling was binnen 24 uur geleverd. Dus zo slecht zijn we dus niet.
Mvg Biggymanskleding team
P.S op de volgende pagina's van onze website staat alles netjes aangegeven over retour zendingen:
Vreemd dat het dan niet duidelijk voor u was. Ook heeft u een e-mail bevestiging gehad waarin alles stond aangegeven. Wij zijn dus wel zeker van deze tijd :)

H. Veenstra

Dit is prima, ook telefonisch

Sterke punten / Strong points

retour zenden gaat gemakkelijk, geen poespas. Je kunt ook gemakkelijk ruilen

op het moment niets

Geachte klant,
Bedankt voor uw review, helaas konden wij niet sneller leveren. U heeft op zondag besteld en de eerste volgende verzenddag is dan dinsdag omdat we maandag gesloten zijn.
Mvg...
Mvg Ricardo

Dimitri Kesler

Erg fijne winkel , eigenaar heel vriendelijk behulpzaam,na een telefoontje ging de winkel speciaal op maandag voor mij open ,was alleen vandaag in Nederland, fijn gewinkeld

Sterke punten / Strong points

Kent zijn klanten weet alles over de kleding , gezellig gewinkeld

Verbeterpunten of tips / Improvements or tips

Geen , is gewoon een topzaak

strik

Prima geregeld

duidelijk

nvt

Erwin

Prima en correcte levering

Sterke punten / Strong points

Omdat er groot verschil is tussen de maten per merk is het fijn dat de omvang netjes vermeld staat.

Verbeterpunten of tips / Improvements or tips

Een onderverdeling van sportkleding in shirts en broeken zou fijn zijn. Nu zie ik beide als ik zoek.

Geachte klant,
Bedankt voor uw review. Wij hebben per maat een aparte categorie met sportkleding waar alles te vinden is. Ook in onze zoekmachine kunt u dit apart aangeven.
Mvg...

Bessy

Snel en goed.

?

Verbeterpunten of tips / Improvements or tips

Graag wasvoorschrift bij de producten.

Geachte klant,
Bedankt voor uw review, als er in de toekomst vragen zijn vernemen wij die graag van u.

MK Bouw- en Renovatie

Prima bedrijf. Snelle levering. Goed product

Sterke punten / Strong points

Goede informatie op de site. Snelle levering.

geen verbeterpunten

Tineke Boersma

Redelijk positief

Goede foto's

Website kan duidelijker

Bedankt voor uw review.
We zijn bezig om de website nog overzichtelijker te maken. Dit zal begin februari gebeuren.

Marion van Wijk-Hoffmann

Vriendelijke service en razendsnel

Blue Wave Jack 1303/04 12XL

De nieuwe jas is al binnen, een dag nadat hij besteld was :)
Blue Wave Jack 1303/04 12XL

De nieuwe jas is al binnen, een dag nadat hij besteld was :)
Maat 12XL, dat is echt gigantisch, zo groot zelfs dat er nog een denkbeeldige baby plaats in zou hebben. En erg goed afgewerkt, met gelaste naden, alle zakken voorzien van ritsen met extra klepje, lekker zacht gevoerd en houdt zo warm dat diegene die hem aanheeft, het op de noordpool nog zou vol kunnen houden - als hij maar snel genoeg van de ijsberen weg zou kunnen lopen…

Bijzonder handig vind ik, dat de maten ook in cm staan aangegeven, me was opgevallen dat bij voorbeeld 10XL van het ene merk anders uitvalt als van een andere. De verschillen vond ik behoorlijk.
Dus, uitstekende service :))

ik zou niets weten

P. Moorees