Voldoet het product aan jouw verwachtingen?
Hoe heb je het contact met ons ervaren, indien je vooraf contact met ons hebt gehad?
Wat is je indruk van onze website?

Patrick Van zanten

Sofie Pelgrims

Top service! Heel duidelijke uitleg en snelle hulp

Jan Geurts

Slecht

Wat voor verbeterpunten of tips zou je ons willen geven?

Betere courier, nog niets ontvangen. We waren niet thuis en kregen via een app waar we het kunnen ophalen, de link in het SMS bericht werkt niet. Dus geen idee waar het is en dus nog niets... Betere courier, nog niets ontvangen. We waren niet thuis en kregen via een app waar we het kunnen ophalen, de link in het SMS bericht werkt niet. Dus geen idee waar het is en dus nog niets ontvangen.

Gisteren ben ik gebeld door een medewerkster, probleem gevonden (niet hoe het kon dat de app van de courier niet werkte) zou direct opnieuw verstuurd worden en vandaag binnen komen , maar helaas weer niets ontvangen vandaag.

Er staat op de site dat er alles aan gedaan word om het de volgende werkdag te leveren, nu dus 1,5 week verder en nog niets, maar wel dik betalen voor de verzendkosten en een mail voor een review sturen voor dat een pakket binnen is voor een 2e maal???????

Jan Le Clercq

Heel goed en snelle levering

Beste Jan,
Dank voor je mooie review. Hier worden wij blij van.
Veel plezier met je biertap en mochten we iets voor je kunnen betekenen dan horen we dat graag.

John Wenders

Super behulpzaam, snelle levering

Nelis van Dam

Top

Beste Nelis,
Dank voor je mooie review. Veel plezier met je biertap.

Bezoeker leon feuler

Goede service

ik ben erg tevreden

Beste Leon,
Dank voor je mooie review. Veel plezier met je nieuwe bierkoeler.
Mocht ik iets voor je kunnen beteken dan hoor ik het graag van je.

Gobbels

Ik vond het echt super . En snelle levering