Voldoet het product aan jouw verwachtingen?
Hoe heb je het contact met ons ervaren, indien je vooraf contact met ons hebt gehad?
Wat is je indruk van onze website?

Gijs Ter Braak

Uitstekend. Goede verzending en goede after sale service!

Beste Gijs,
Dank voor je mooie review. Veel plezier met je biertap en mochten wij nog iets voor je kunnen betekenen dan horen we dat heel graag.

Alet

Prima, snelle levering

nvt

Richard Van Niel

Super goed geholpen! ben erg tevreden.

Sander Redelijkheid

Enorm goeie service.

Ha Sander,
Ha Sander,
Dank voor je mooie review. Je geeft aan dat jouw indruk van onze webshop minder is. Kun je aangeven wat je mist of verbeterd wilt zien? Dat horen wij graag zodat we dit aan kunnen passen.....

Frans Jacquot

Goede service

Wat voor verbeterpunten of tips zou je ons willen geven?

Nog iets meer meedenken welke producten je ook nog nodig kan hebben zodat alles in een keer verstuurd jan worden . Verzendkosten zij hoog

brecht coenen

Super goed !

Marcel van der Burg

Super goed geholpen

Beste Marcel,
Dank voor je mooie review. Fijn om te lezen dat je goed geholpen bent.
Veel plezier met je biertap. Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik het graag....
Beste Marcel,
Dank voor je mooie review. Fijn om te lezen dat je goed geholpen bent.

Michael Möller

Zeer goed. Top advies.

Beste Michael,
Dank voor je mooie review. Veel plezier met je tapkraan. Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik het graag van je.

Robert

Tevreden en snelle levering.

Beste Robert,
Dank voor deze mooie review. Veel plezier met de biertap en mochten wij iets voor je kunnen betekenen dan horen we dat graag.

Jeroen Klinkers

Goed en zeer snel geleverd

Beste Jeroen,
Dank voor je mooie review. Veel plezier met je bestelling en mochten wij iets voor je kunnen betekenen dan horen we dat graag.