Voldoet het product aan jouw verwachtingen?
Hoe heb je het contact met ons ervaren, indien je vooraf contact met ons hebt gehad?
Wat is je indruk van onze website?

Joey Knipping

Een Super behulpzaam en meedenkend bedrijf

Wat voor verbeterpunten of tips zou je ons willen geven?

Helemaal niets op of aan te merken!!!

Maurice Vondenhoff

Super positief. Voordat ik überhaupt een tap heb aangeschaft eerst een paar x contact gehad met biertap shop. Altijd netjes, vriendelijk en zeer behulpzaam te woord gestaan. Ook de service na de... Super positief. Voordat ik überhaupt een tap heb aangeschaft eerst een paar x contact gehad met biertap shop. Altijd netjes, vriendelijk en zeer behulpzaam te woord gestaan. Ook de service na de levering is heel positief. Vragen worden netjes beantwoord.

Wat voor verbeterpunten of tips zou je ons willen geven?

Geen verbeterpunten. Zou zeggen. Blijf zo doorgaan.

John Hagemeier

Goed en snel

Johan Lee, van der

Prima ervaring

Edwin van Bokhoven

Wat voor verbeterpunten of tips zou je ons willen geven?

uitleg over hoe je de koppeling voor het spoelen moet aansluiten mss

WASHNote

Wat voor verbeterpunten of tips zou je ons willen geven?

Instructies bij de ombouw kit voor David systeem

Huub van Boekholdt

Prima site

Colin Feijtel

Zeer goede service! Gevraagd of men het gevraagde product voor mij direct wilde versturen en de mensen van Biertapshop hebben dit direct voor ons gedaan. Perfect!!

Reactie Biertap-shop.nl:

Beste Colin,
Dank voor je mooi review en mooi om te lezen dat jouw pakket snel en op tijd is bezorgd.
Beste Colin,
Veel plezier met je biertap en mochten wij iets voor je kunnen betekenen dan horen we dat graag.
Groet,
Vincent