Kwaliteitsscore producten
Vond je het makkelijk om te bestellen?
Hoe klantvriendelijk vond je het personeel?

Visser

Producten goed, service laat te wensen over

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Geoceramic terrastegels, lijngoten en voegmortel besteld. Tegels waren leverbaar met een levertijd van 3/5 dagen. De lijngoten en mortel waren direct leverbaar. Maandag na de dag van bestellen... Geoceramic terrastegels, lijngoten en voegmortel besteld. Tegels waren leverbaar met een levertijd van 3/5 dagen. De lijngoten en mortel waren direct leverbaar. Maandag na de dag van bestellen kregen we een mail dat de tegels bij de fabriek besteld moesten worden en pas de volgende week aanwezig zouden zijn en dan pas onze kant op zouden komen waarschijnlijk vrijdag. Aangezien ik op de levertijd van 3/5 dagen had gerekend kwam dit totaal niet uit. Dit was meer dan 2 keer zo lang. Contact opgenomen en tot het compromis gekomen om een andere kleur te nemen die wel op voorraad was en deze week nog geleverd kon worden.

Eind van de week nog niks gehoord dus maar weer contact opgenomen. De tegels zouden volgende week vrijdag geleverd worden! Dus dit keer boos gebeld omdat we een afspraak hadden (hebben we in de mail staan) dat deze week de tegels geleverd konden worden. Onze toon beviel hun niet…. Maarja ons bevielen de false beloften niet. Eind van de dag toch nog geregeld dat de tegels de volgende week dinsdag geleverd zouden worden.

Maandags kregen we een track en trace waarin stond dat de tegels dezelfde dag nog geleverd zouden worden. Wij helemaal blij maar eind van de dag sprong dit toch naar dinsdag…. Dinsdag werd alles geleverd door een superfijn transportbedrijf die er alles aan deed om de stenen zo dicht mogelijk bij mijn poort te krijgen! Dit bedrijf nooit meer loslaten zou ik zeggen.

De lijngoten kwamen met dhl maar de voeg mortel was niet te bekennen. Bij opbellen kreeg ik te horen dat dit later geleverd zou worden omdat dit allemaal met spoed was geregeld. Spoed vind ik bijzonder omdat het 9 dagen geleden was sinds mijn bestelling en de mortel op voorraad is maar ok hopelijk komt dit snel aan.

Ik ga niet persee afraden om hier te bestellen maar ik zou wel even nabellen wat de status is van stenen voordat je van een levertijd uitgaat.

Waar dit mis is gegaan weet ik ook niet, misschien door verschillende medewerkers die elkaar niet op de hoogte hielden? Ik werd wel netjes gebeld over mijn lijngoten omdat ik verbindingstukken was vergeten. Dus de klantenservice is wel attent.

Ben landegge

Friendly stones

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Vriendelijk personeel, zowel op kantoor als de vrachtwagenchauffeur. Medewerkers denken met je mee.

Pj

Altijd voordeliger is

Prima gelopen

X

Concureerend

Prijs

Askamp

Prima bedrijf en snelle service.

Correct en snelle afhandeling

van Hal

Steengoed !

Alles vlot afgehandey

Paulien Hekhuis

Snel besteld nog sneller geleverd

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Persoonlijk geholpen ,prima advies . Top offerte en snelle levering van het materiaal.

Leo Kiezenbrink

Zeer vlotte levering.

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Na prettig telefonisch contact binnen enkele dagen dezelfde granieten palissades geleverd als ongeveer 10 jaar geleden.

Sedef

Een aanrader!

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Goede kwaliteit,goede prijs,op tijd geleverd,aardige personeel.

Marc

Tegeltje