Kwaliteitsscore producten
Vond je het makkelijk om te bestellen?
Hoe klantvriendelijk vond je het personeel?

Ma

Goed spul, maar aflevering kan beter

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

De afspraak is dat er 20 min. voor aflevering gebeld wordt door de chauffeur. In dit geval niet gebeurd.
Tip: voorheen waren de producten met latjes als afstandhouders beschermd tegen beschadiging. Nu gebruiken ze zwarte rubber nopjes, 1000-den. Het zijn er bij het uitpakken zoveel dat ze op staat achterblijven en in het milieu terecht komen of door vogels opgepikt en gegeten worden. Aub STOP hiermee.

Erik

Buitentegels

Goede service

Takken

Snel… heel snel

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Makkelijke site, goed vindbaar en de spullen die ik nodig had. Supergoed transportbedrijf met een vriendelijke chauffeur. Echt erg tevreden.

particulier

Leveringstermijn

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Stenen bleken in productie te zijn en zouden vrijdag 29 maart aangeleverd worden. Om half drie toch maar even gebeld waar ze bleven omdat ik de deur nog even uit moest.
Bleken de stenen dus...
Bleken de stenen dus helemaal niet te komen maar pas een week later. Ook hier weer geen bericht van gehad en zelf moeten informeren.

Woudstra

Super

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Veel keuze, nette prijzen, prima advies, snelle levering. Kortom alles in orde!

Gerrit

Super service

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Zeer goed geholpen snel geleverd

W.j buur

Wat je vraagt wordt geleverd

Mevr. J.v.den Beukel-Derksen

Heel fijn

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Ik werd ook prima geholpen

Klant

Metamorfose voor onze achtertuin

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Probleem met kleur verschil wordt serieus genomen. Na levering lijkt een andere kleur te zijn in overleg kijken of dit bijtrekt en anders wordt dit opgelost is ons toegezegd.

JW

Iets vertraagd door pech met een vrachtwagen.

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Bestellen ging makkelijk via de website. Helaas was de levering een dag vertraagd doordat de vrachtwagen van Excluton een lekke band had. Was wel fijn geweest als Excluton via Bestratingsmarkt.com... Bestellen ging makkelijk via de website. Helaas was de levering een dag vertraagd doordat de vrachtwagen van Excluton een lekke band had. Was wel fijn geweest als Excluton via Bestratingsmarkt.com had laten weten dat het een dag later werd. Ik heb nu van 7:00 tot 21:30u tevergeefs zitten wachten op de levering.