Factumadvies

Een zeer matige cursus over financiële tekorten in het sociale domein, veel oud nieuws, ik heb niet echt het gevoel gekregen dat het me wat heeft opgeleverd

Beste cursist,
Wij vinden het vervelend te horen dat u de cursus zo heeft ervaren. Fijn dat wij elkaar hier inmiddels over hebben gesproken.
Berghauser Pont...

Gemeente Almere

Basiscursus Afvalstoffenrecht online gevolgd. Techniek werkte een groot deel van de opleiding slecht, het geluid van de docenten viel regelmatig weg door een slechte verbinding aan hun kant.... Basiscursus Afvalstoffenrecht online gevolgd. Techniek werkte een groot deel van de opleiding slecht, het geluid van de docenten viel regelmatig weg door een slechte verbinding aan hun kant. Opleiding startte zonder nadere toelichting een half uur te laat. Sterk de indruk dat opleiders niet goed waren voorbereid. Vorm en inhoud van de presentatie waren niet aangepast aan digitale vorm waardoor het een héle lange zit werd. Geen interactie. Matig lesmateriaal.

Beste cursist,
Het is spijtig te vernemen dat de Basiscursus Afvalstoffenrecht van 12 november jl. veel gebreken had. Wij zijn gewend kwalitatief hoogwaardige cursussen te verzorgen en dat is in sommige opzichten niet haalbaar gebleken voor deze cursus. Onze excuses hiervoor.
Allereerst was er een verkeerde starttijd gecommuniceerd, waardoor u lang op de start van de cursus moest wachten. Dat is slordig. Technisch waren er ook mankementen waardoor er afleiding ontstond van de inhoud. Daar waar deze twee docenten als expert sterk zijn op de inhoud. Echter hadden we hier te maken met hun eerste online uitvoering en dat was merkbaar.
In de uitnodigingsmail staat de link naar het materiaal. Het boek is digitaal beschikbaar gesteld voor u op onze kennisbank, maar een verwijzing hiernaar is uitgebleven. Een hardcopy boek is naar uw onderweg met de post.
Graag zouden wij u bij de eerst volgende cursus willen voorzien van een kwalitatief hoogwaardige cursus, zoals wij gewend zijn.
met vriendelijke groet,

IT

Voorkeur zou toch uitgaan naar een fysieke deelname, het geluid viel af en toe weg en sheets waren niet altijd even duidelijk. Verder, erg te spreken over de docenten, niks op aan te merken. Inhoud... Voorkeur zou toch uitgaan naar een fysieke deelname, het geluid viel af en toe weg en sheets waren niet altijd even duidelijk. Verder, erg te spreken over de docenten, niks op aan te merken. Inhoud van de cursus is ook ontzetten leerzaam en inhoudelijk.

Dank voor de feedback.
Wij hopen dat we je volgend jaar onder betere omstandigheden op een cursuslocatie te mogen verwelkomen!

Gemeente Veenendaal

Cursus 'Maken van een Omgevingsplan' gevolgd. Veel inhoud besproken over wat er allemaal in een omgevingsplan moet worden opgenomen (ingrediënten), maar nagenoeg niets over een strategie en de te... Cursus 'Maken van een Omgevingsplan' gevolgd. Veel inhoud besproken over wat er allemaal in een omgevingsplan moet worden opgenomen (ingrediënten), maar nagenoeg niets over een strategie en de te maken keuzes over hoe je een Omgevingsplan opstelt. Kortom: deze cursus sloot totaal niet aan op mijn verwachtingen.

Beste,
Vervelend om te horen dat de cursus Maken van een Omgevingsplan niet aan uw verwachtingen voldeed.
Beste,
Inmiddels is er als het goed is contact met u opgenomen om te kijken naar een oplossing.

Gemeente Almere

Toegankelijke en praktische training met fijne docenten. Er wordt veel ruimte voor uitwisselen van ervaring geboden.

Beste,
Dank voor uw positive feedback.
Blij te horen dat u de cursus al toegankelijk en praktisch heeft ervaren!
Wij hopen u in de toekomst weer terug te zien.
Met vriendelijke...
Beste,
Dank voor uw positive feedback.
Blij te horen dat u de cursus al toegankelijk en praktisch heeft ervaren!
Wij hopen u in de toekomst weer terug te zien.

M. Ekkers - Stichting Nijestee

Uitstekende cursus, gegeven door twee mensen met privacy-passie. Praktijkgericht. Na deze cursus kun je, met het uitstekende boek als handleiding en naslagwerk, aan de slag met DPIA's. Je krijgt er... Uitstekende cursus, gegeven door twee mensen met privacy-passie. Praktijkgericht. Na deze cursus kun je, met het uitstekende boek als handleiding en naslagwerk, aan de slag met DPIA's. Je krijgt er zowaar zin in!

Beste,
Fijn dat u na de cursus met nog meer aan de slag gaat met de DPIA.
Hopelijk hebben de cursus en het handboek uw kennis verrijkt!
Berghauser Pont...
Beste,
Fijn dat u na de cursus met nog meer aan de slag gaat met de DPIA.
Hopelijk hebben de cursus en het handboek uw kennis verrijkt!

Anne Jager

Ik vond het een goede cursus. Het was wel wat lastig om de cursus online te volgen. Zo waren de sheets niet goed zichtbaar. Ik moest iedere keer wisselen tussen de sheets en de presentatie en hier... Ik vond het een goede cursus. Het was wel wat lastig om de cursus online te volgen. Zo waren de sheets niet goed zichtbaar. Ik moest iedere keer wisselen tussen de sheets en de presentatie en hier ging de presentatie eigenlijk wat te snel voor. Ook waren de vragen die werden gesteld door de personen die wel in het lokaal aanwezig waren, niet hoorbaar.

Dank voor uw feedback.
Wij hebben u een persoonlijke mail gestuurd om in contact met u te komen over uw ervaringen.

STAB

Goed, eerste deel over wetgeving en beleid

Beste mevrouw,
Dank voor uw feedback en review!
Fijn om te horen dat de cursusdag u bevallen is en hopelijk zien wij u in de toekomst terug!

Gemeente Rotterdam

Helder uitgelegd, het materiaal erbij is ook fijn.

Beste mevrouw,
Fijn om te horen dat u de cursus als waardevol hebt gezien!
Hopelijk kunnen wij u in de toekomst weer verwelkomen!

Gemeente Rotterdam

Breed spectrum van onderwerpen: veel opgestoken.

Beste meneer,
Dank voor uw feedback en fijn om te horen dat u een leerzamen dag heeft gehad!
Hopelijk zien wij u in de toekomst terug.