Omgevingsdienst Zuidoost-Brabant

Nuttige training tussen nieuwe BENG-methodiek en wat dat in de praktijk zal gaan inhouden voor zowel de bouwplantoetser als toezichthouder. Goeie achtergrondinformatie. Prima docent.

Reactie Berghauser Pont Academy:

Beste, Hartelijk dank voor uw feedback. Wij zijn verheugd dat de training aan uw verwachtingen heeft voldaan. Ik geef uw feedback ook door aan de docent. Veel succes straks met de uitvoering in de... Beste, Hartelijk dank voor uw feedback. Wij zijn verheugd dat de training aan uw verwachtingen heeft voldaan. Ik geef uw feedback ook door aan de docent. Veel succes straks met de uitvoering in de praktijk!

Gemeente Rijswijk

Nuttige basiskennis over de Omgevingswet. Goede docenten, geen 5 sterren omdat de cursus digitaal te lang is voor 1 dag

Reactie Berghauser Pont Academy:

Beste, Hartelijk dank voor uw review. Fijn dat de cursus goed is bevallen. Wij begrijpen dat een hele dag online een cursus volgen lastig is. Waar we kunnen proberen we hier rekening mee te houden... Beste, Hartelijk dank voor uw review. Fijn dat de cursus goed is bevallen. Wij begrijpen dat een hele dag online een cursus volgen lastig is. Waar we kunnen proberen we hier rekening mee te houden door bijvoorbeeld de cursus op te delen in twee dagdelen of meer interactie in de cursus te brengen, Nogmaals dank voor uw feedback en hopelijk zien we u binnenkort terug bij een fysieke cursus!

Team Vergunningen APV

De online training was nuttig vanwege de praktijkervaring en kennis van de docent.

Beste,
Dank voor uw feedback en fijn om te horen dat u de online cursus als goed hebt ervaren.
Hopelijk zien wij u binnenkort terug.

Gemeente Hoeksche Waard

Professioneel en praktijkgericht. Cursus op maat.

Reactie Berghauser Pont Academy:

Beste, Dank voor uw positieve feedback en hopelijk zien wij u in de toekomst terug bij Berghauser Pont.

Gemeente Apeldoorn

Afbakening Jeugdwet WMO mooie waardevolle training.

Reactie Berghauser Pont Academy:

Bedankt voor de positieve feedback! Hopelijk zien we jullie in de toekomst terug voor nog een cursus.

M. Wood

De cursus DPIA was prima. Docenten die weten waar ze over praten. Veel kennis opgedaan om met DPIA aan de slag te gaan in mijn organisatie.

Reactie Berghauser Pont Academy:

Hartelijk bedankt voor je beoordeling. Fijn om te horen dat de cursus goed is bevallen. Wij hopen je in die toekomst terug te zien voor nog een leerzame cursus.

Rud zl / Linda Paulssen

Super cursus. Ik had ‘m echt nodig! Ik stel wel voor om een extra 3e dag te plannen.

Beste Linda,
Leuk om te horen dat de Basiscursus Handhaving omgevingsrecht zo goed is bevallen!
Hopelijk kunt u zo veel mogelijk terug meenemen in uw werk.
Met vriendelijke groet,...
Beste Linda,
Hopelijk kunt u zo veel mogelijk terug meenemen in uw werk.

Tineke van Leeuwen / gemeente Renswoude

Een zeer goede basiscursus handhaving voor een ieder die minder dan 1 of 2 jaar werkervaring hierin heeft.

Beste Tineke,
Beste Tineke,
Dank voor je feedback en fijn om te horen dat deze cursus je heeft geholpen in de basis voor je baan in de handhaving. Hopelijk zien we je terug bij een van onze verdiepingscursussen!

Geonovum

Ik heb de basiscursus Omgevingswet als zeer leerzaam ervaren. Het is goed om te weten hoe de Omgevingswet in elkaar steekt en je geleerd wordt hoe je deze uit kunt pluizen. Ik heb veel geleerd over... Ik heb de basiscursus Omgevingswet als zeer leerzaam ervaren. Het is goed om te weten hoe de Omgevingswet in elkaar steekt en je geleerd wordt hoe je deze uit kunt pluizen. Ik heb veel geleerd over de kerninstrumenten en de juridische omvorming van bestemmingsplannen en verordeningen naar een omgevingsplan. De docent heeft erg veel kennis en zorgde voor goede discussies door ons steeds vragen te stellen.

Beste,
Fijn om te horen dat de cursus zo goed is bevallen en dat je er veel van hebt kunnen leren.
Hopelijk zien we je in de toekomst weer terug voor een andere cursus!
Met...
Beste,
Hopelijk zien we je in de toekomst weer terug voor een andere cursus!

Gemeente Oirschot

Gemeenterecht voor griffier, adjunct-griffier en raadsadviseur digitaal in twee dagen gevolgd. Ik vond de online-cursus ideaal. Dit scheelt voor mij enorm voor reistijd (snel 4 uur op een dag). De... Gemeenterecht voor griffier, adjunct-griffier en raadsadviseur digitaal in twee dagen gevolgd. Ik vond de online-cursus ideaal. Dit scheelt voor mij enorm voor reistijd (snel 4 uur op een dag). De docent wist heel veel en ook veel praktijkvoorbeelden te vertellen, hetgeen de stof dan ook echt leeft. Echt top.

Beste,
Fijn om te horen dat de online manier van het volgen van een cursus u zo goed is bevallen!
Hopelijk zien we u in de toekomst wederom (online) terug bij een van onze...
Beste,
Hopelijk zien we u in de toekomst wederom (online) terug bij een van onze cursussen.
Berghauser Pont