Mandy

Wij hadden een wespen nest ontdekt om 16u, gebeld om 18u en de volgende dag was er al iemand. Zouden tussen 9u en 11u komen en om 9.05 was er al iemand.
Fantastisch en zeer vlot zijn de...
Fantastisch en zeer vlot zijn de wespen verholpen, we hebben ze niet meer gezien. Zeer goede uitleg hoe om te gaan deze dag met gedesoriënteerde wespen ivm mijn kleine kinderen.

Rijen

van Looij

Beginnend wespennest onder de dakpannen, 'snachts gestoken door wespen in de slaapkamers (gaatjes binnendoor).
'sMorgens gebeld en meteen smiddags een afspraak gemaakt. Ondanks de hitte alles buiten en binnen goed geïnspecteerd door de vriendelijke en kundige bestrijder. Hij is daarna het dak op gegaan om doeltreffend het nest van buitenaf te bestrijden.
Door de snelle service is erger voorkomen en sindsdien geen last meer gehad.

Baarle-Nassau

co neijzen

Inspectie bedwants nog op zelfde dag!

cromvoirt

Jasper

Het was binnen een paar minuten geregeld, super goed gedaan

Oudheusden

Paul Steinhoff

Vriendelijk en zeer vakbekwaam bedrijf!

Culemborg

Jeanet Saes

Traas Midden-Brabant

Lage Mierde

DMCT Heijmans

Goede service, goede uitleg.

Rosmalen

Donker

Erg snel en prettig geholpen.
Dezelfde dag nog gekomen om de wespen te bestrijden.
Op het moment nergens last meer van.

Waalwijk

C. Hodgson

Vriendelijk en deskundig

Wijk bij Duurstede

Madelon Lambooij-Maas

Precies op de afgesproken tijd, keurig personeel, effectieve behandeling

Helvoirt