Marianne Braun

Traas Midden-Brabant

Oisterwijk

Rachid

Duidelijke communicatie en vriendelijke omgang door bestrijder op locatie.

Sint-Michielsgestel

J.C

Geheel tevreden over de medewerker die ons geholpen heeft. Geen last meer gehad van wespen etc.

Budel-Dorplein

N.

Na eerst de voicemail aan de lijn gehad te hebben, direct terug gebeld. Afspraak gemaakt. Het kon al snel gelukkig, binnen paar dagen. De wespen zijn doodgemaakt met soort poeder, zaten in de nok... Na eerst de voicemail aan de lijn gehad te hebben, direct terug gebeld. Afspraak gemaakt. Het kon al snel gelukkig, binnen paar dagen. De wespen zijn doodgemaakt met soort poeder, zaten in de nok van het dak.
Nest wordt niet letterlijk verwijderd.

Er ging wel wat mis met de patroon, daardoor is de eerste lading poeder op de oprit gekomen. De bestrijder heeft dit ook netjes opgeruimd.

Geen wespen meer gezien daarna.

Waspik

Babette

Goed telefonisch bereikbaar (zelfs op zondag), en willen snel handelen. Aardige mensen en heel betrouwbaar.

Tilburg

Anja

Vind het alleen niet zo netjes dat als ik terug bel dat we nog last hebben van de wespen dat ik niet teruggebeld word wat ze wel beloven

Molenschot

Ed

Hadden eerst andere bestrijder gebeld (van onze regio). Die kwam totaal niet opdagen. Moest volgende dag zelf weer gaan bellen, kwam toen in Tilburg terecht (woon regio Dordrecht) Deze bestrijder... Hadden eerst andere bestrijder gebeld (van onze regio). Die kwam totaal niet opdagen. Moest volgende dag zelf weer gaan bellen, kwam toen in Tilburg terecht (woon regio Dordrecht) Deze bestrijder was duurder als wat we hadden afgesproken met eerste contact. Zijn het nest wel kwijt, maar vind het knap veel geld, zijn nog geen 2 minuten bezig geweest.

Papendrecht

valissa

Zeer snel bereikbaar. zelfde dag geholpen en de wespen waren zowel direct weg.

paukelaan 24

Maarten

Maandag gebeld. Kon pas donderdag. Gezegd dat er dan niemand thuis was. Zou tussendoor iets regelen. Gegevens geven en prijs besproken (Ä75,00). Maandag niets meer vernomen. Dinsdag gebeld. Na... Maandag gebeld. Kon pas donderdag. Gezegd dat er dan niemand thuis was. Zou tussendoor iets regelen. Gegevens geven en prijs besproken (Ä75,00). Maandag niets meer vernomen. Dinsdag gebeld. Na het doorverbinden diverse keren geen contact. Uiteindelijk gelukt. Afspraak gemaakt voor woensdagochtend maar het was wel duurder. Woensdag uitstekend op tijd en snel het wespennest verwijderd

Etten-Leur

Jeroen

Snel geregeld, vriendelijk en vooral doeltreffend.

Waalwijk