John Kerkhof

Prima geholpen op afspraak. Wespen verdwenen.

Rijen

Hagenberg

Op korte termijn is ons wespennest vakkundig verwijderd. Zeer tevreden.

Den bosch

Jeroen Leijtens

Korte tijd tussen aanvraag bestrijden en langskomen voor bestrijding.

Berkel Enschot

E. Nierop

Na een telefoontje was er binnen 4 uur iemand aanwezig om het nest te verdelgen. Super snelle service.

Goirle

Van Hooft

Zeer goed geholpen. Zondag gebeld en maandag wespennest weggehaald. snelle goede service. Enige is dat ze vroeger waren dan gepland. Tip neem contact op met de klant hiervoor.

Waalwijk

Rick Claassen

Prima ervaring met de ongediertebestrijder. Was snel geregeld en uitvoering was ook snel. Ook goede toelichting om het in de toekomst te voorkomen.

Bergeijk

J. de Vos

Mijn Ervaring is goed, ze zouden eind van de ochtend komen maar stonden er al begin van de ochtend, Toppie

Vuren

Sylvia van den Bosch

Aardige vriendelijke medewerker met verstand van zaken.

Zaltbommel

Verweij

Mieren laten bestrijden. Uiteindelijk normale behandeling, maar wel maximale tarief in rekening gebracht. Was niet de afspraak. Mieren zijn binnen een week weer terug. Prober al mer dan een week... Mieren laten bestrijden. Uiteindelijk normale behandeling, maar wel maximale tarief in rekening gebracht. Was niet de afspraak. Mieren zijn binnen een week weer terug. Prober al mer dan een week weer in contact te komen, maar wordt niet gereageerd op e-mails. Slechte, geen communicatie.

Tiel

Mandy

Wij hadden een wespen nest ontdekt om 16u, gebeld om 18u en de volgende dag was er al iemand. Zouden tussen 9u en 11u komen en om 9.05 was er al iemand.
Fantastisch en zeer vlot zijn de...
Fantastisch en zeer vlot zijn de wespen verholpen, we hebben ze niet meer gezien. Zeer goede uitleg hoe om te gaan deze dag met gedesoriënteerde wespen ivm mijn kleine kinderen.

Rijen