Helma

Aangenaam persoon die snel en effectief de wespen bestreden heeft

Erp

E

Uitstekend!

Mook

A

Prima afspraak.
Duidelijke goede afspraken
Zeer attente vriendelijke man.

Veghel

Wijnen

Een snelle reactie en ondersteuning bij de te nemen acties en geen onnodige acties prettig contact

L

Prettige samenwerking

Boxmeer

Willem

Precies op de afgesproken tijd kwam een vriendelijke man aan de deur. Hij straalde vakkundigheid uit en verloste ons in no time van een vervelend wespennest. Binnen 10 minuten klaar en een tevreden... Precies op de afgesproken tijd kwam een vriendelijke man aan de deur. Hij straalde vakkundigheid uit en verloste ons in no time van een vervelend wespennest. Binnen 10 minuten klaar en een tevreden klant kan weer van zijn achtertuintje genieten.

C

Top! duidelijke uitleg en communicatie, werkt nauwkeurig! Vriendelijke man!

Helmond

Pauline

Fijne man die uitleg geeft wat hij doet en hoe het werkt. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Arnhem

Pauline

Arnhem

A.

Afgelopen woensdag gebeld en diezelfde dag vond Jerry nog een gaatje. Adequate communicatie en werkwijze. Goede uitleg verkregen. Ik heb sindsdien geen wespen meer gezien maar ondanks dat vind ik de... Afgelopen woensdag gebeld en diezelfde dag vond Jerry nog een gaatje. Adequate communicatie en werkwijze. Goede uitleg verkregen. Ik heb sindsdien geen wespen meer gezien maar ondanks dat vind ik de seizoensgarantie toch een heel prettige bijkomstigheid.